loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ, Music,متن آهنگ یه آرزو دارم واسه یه بار دیگه من جای اون باشم بگیرم دستاتو ,دانلود آهنگ بیکلام یه آرزو دارم واسه یه بار دیگه من جای اون باشم بگیرم د

حسین بازدید : 77 جمعه 17 خرداد 1398

 

 

 

دانلود آهنگ یه آرزو دارم واسه یه بار دیگهمن جای اون باشم بگیرم دستاتو

هی راه برم با تو

خیال کنم تنها هستم تو دنیاتو💔

ولی نه نمیتونم این یه خیالیه توی رویام

تو هم دیگه نیستی 

😔💔

جاتم خالیه خیلی توی دنیام

تو دیگه رفتی💔😔

دیگه فایده نداره هرچی که میگم

تو پیش اونی😔💔

ولی دارم هنوز از عشق تو میگم

دانلود آهنگ یه آرزو دارم واسه یه بار دیگه من جای اون باشم بگیرم دستاتو - بزودی








برچسب ها دانلود آهنگ Music متن آهنگ یه آرزو دارم واسه یه بار دیگه من جای اون باشم بگیرم دستاتو دانلود آهنگ بیکلام یه آرزو دارم واسه یه بار دیگه من جای اون باشم بگیرم دستاتو دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید یه آرزو دارم واسه یه بار دیگه من جای اون باشم بگیرم دستاتو متن آهنگ دانلود آهنگ یه آرزو دارم واسه یه بار دیگه من جای اون باشم بگیرم دستاتو با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه آرزو دارم واسه یه بار دیگه من جای اون باشم بگیرم دستاتو یه آرزو دارم واسه یه بار دیگه من جای اون باشم بگیرم دستاتو کد آهنگ پیشواز همراه اول یه آرزو دارم واسه یه بار دیگه من جای اون باشم بگیرم دستاتو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو