loading...

آهنگ گلچین

X دانلود اهنگ دلم خونه زمونه X دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دلم سردرد داره X دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره از محسن لرستانی X دانلود اهنگ دلم خونه زمو

حسین بازدید : 261 جمعه 17 خرداد 1398


,    دانلود اهنگ دلم خونه زمونه
,    دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دلم سردرد داره
,    دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره از محسن لرستانی
,    دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره تو این دنیای فانی آخ چقد نامرد داره
,    دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره تو این دنیای فانی اخ چقدر نامرد داره
,    دانلود اهنگ محسن لرستانی دلم خونه زمونه
,    آهنگ دلم خونه زمونه محسن لرستانی
,    دانلود آهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره از علی حبیبی
,    اهنگ دلم خونه زمونه از حامد خان عزیزی

,   

 

دلم خونه زمونه دلم صد درد داره

تو این دنیای فانی آخ چقدر نامرد داره

من جوانی خانه زارم دل به دلداری مو دادم حیف اسیر روزگارم

من اسیر دست ظلمت من اسیر زلف یارم حیف اسیـر روزگارم

حیف اسیر روزگارم یارم طعنه بر موی تو دارم

ای خدا رحمی به من کن دست به زیر سر گذارم

به هرکس وفا کردم چه بی وفایی دیدم

به زخمای دل خودت چه بی وفایی دیدم 

چنان کردم وجود را سر کردم

دانلود آهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره از حامد عزیزی

تمام هستیم …. مردم این زمونه دو چشمم خار کردند

داد ای داد داد و بیداد چه دنیا بی وفایه

داد ای داد داد و بیداد رسم دنیا جفایه ..

داد ای داد داد و بیداد چه دنیا بی وفایه

داد ای داد داد و بیداد رسم دنیا جفایه ..

دانلود آهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره از حامد عزیزی

ای خدا چه بی نصیبم یار و دادن بر رقیبم حیف اسیر روزگارم

آهی از دل مو کشیدم به خداییت من غریبم حیف اسیر روزگارم

حیف اسیر روزگارم یارم طعنه در موی تو دارم

ای خدا رحمی به من کن …

دلم خونه زمونه دلم صد درد داره

تو این دنیای فانی آخ چقدر نامرد داره

منو بی راهه بردند چنان دل را شکستند

تمام وعده ها را یه جا از هم گسستن

منو کردند دلم را زاره کردند مردم این زمونه

به چشمم خاره کردند داد ای داد

داد و بیداد چه دنیایی بی وفایه داد ای داد

داد و بیداد رسم دنیا جفایه

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

http://nakaman1.ir







برچسب ها دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دلم سردرد داره دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره از محسن لرستانی دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره تو این دنیای فانی آخ چقد نامرد داره دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره تو این دنیای فانی اخ چقدر نامرد داره دانلود اهنگ محسن لرستانی دلم خونه زمونه آهنگ دلم خونه زمونه محسن لرستانی دانلود آهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره از علی حبیبی اهنگ دلم خونه زمونه از حامد خان عزیزی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو