loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم,دانلود آهنگ میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم با کیفیت 32

حسین بازدید : 91 پنجشنبه 16 خرداد 1398

متن آهنگ میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم,دانلود آهنگ میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم,میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم,

 

 

دانلود آهنگ میدونی بی تو نمیشه حتییه لحظه رم صبر کنم

میدونی خاطره ها کشتن منو

پاشو بیا

میدونی تنهایی سخته

پاشو بیا

خودت درکم کن

بگو به پام میمونی

 

Download-Darkhsati







برچسب ها متن آهنگ میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم دانلود آهنگ میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم کد آهنگ پیشواز ایرانسل میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم میدونی بی تو نمیشه حتی یه لحظه رم صبر کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو