loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم  ,چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گ

حسین بازدید : 81 پنجشنبه 16 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم  ,چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم ,دانلود آهنگ چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم  با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم ,متن آهنگ چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم  ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,

 

 

دانلود آهنگ چقد غصه خوردم ندیدی رفتی

دمت گرم چقد دل دل کردم

نری رفتی دمت کرم سیگارو تو

ترک بودم ولی نشد ببخشید

عکسایه دوتاییمونو سوزوندم ببخشید

Download-Darkhsati







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم کد آهنگ پیشواز همراه اول چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم دانلود آهنگ چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم متن آهنگ چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم کد آهنگ پیشواز ایرانسل چقد غصه خوردم ندیدی رفتی دمت گرم چقد دل دل کردم دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو