loading...

آهنگ گلچین

  متن آهنگ هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم ,دانلود آهنگ هر جا هستم همیشه هر نفس کنا

حسین بازدید : 96 دوشنبه 13 خرداد 1398

 

متن آهنگ هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم ,دانلود آهنگ هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم با کیفیت 320,هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم,دانلود آهنگ جدید هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم,دانلود آهنگ بیکلام هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,

 

دانلود آهنگ هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم

تو که نیستی دردمو به کی بگم

دستایه سردمو به کی بدم تو که نیستی نفسم نمیرسه بخودم میگم که زندگی بس منو همین خونه که با عکسات شده آروم جونم ببین چقدر واسم سخته که تو میری من باید تنها بمونم...

 

 

 

Download|Mp3

 دانلود آهنگ هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم

*درخواستی کاربران*Music - Darkhasti**برای درخواست آهنگ در تلگرام پیام دهید*درصورت موجود بودن در آرشیو براتون ارسال بشه

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها متن آهنگ هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم کد آهنگ پیشواز همراه اول هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم دانلود آهنگ هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم با کیفیت 320 هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم دانلود آهنگ جدید هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم دانلود آهنگ بیکلام هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دانلود آهنگ هر جا هستم همیشه هر نفس کنارتم تو که نیستی دردمو به کی بگم دستایه سردمو به کی بدم تو که نیستی نفسم نمیرسه بخودم میگم که زندگی بس منو همین خونه که با عکسات شده آروم جونم ببین چقدر واسم سخت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو