loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ آشفته حالی از علیرضا روزگار با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید آشفته حالی از علیرضا روزگار,آشفته حالی از علیرضا روزگار,متن آهنگ آشفته حالی از علیرضا روزگار ,دانلود آهنگ بیکلام آشفته حا

حسین بازدید : 79 جمعه 03 خرداد 1398

دانلود آهنگ آشفته حالی از علیرضا روزگار با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید آشفته حالی از علیرضا روزگار,آشفته حالی از علیرضا روزگار,متن آهنگ آشفته حالی از علیرضا روزگار ,دانلود آهنگ بیکلام آشفته حالی از علیرضا روزگار,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آشفته حالی از علیرضا روزگار ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول آشفته حالی از علیرضا روزگار ,

این همه آشفته حالی این همه نازک
خیالی هی به دوش افکنده گیسو
از تو دارم از تو دارم از تو دارم از تو دارم
این غرور و عشق و مستی خنده بر غوغای هستی
ای سیه چشم و سیه مو
از تو دارم از تو دارم از تو دارم از تو دارم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫ 

این تو بودی کز ازل خواندی به من درس وفا
را این تو بودی که آشنا کردی به عشق این مبتلا را
من که این حاشا نکردم از غمت پروا نکردم
دین من دنیای من از عشق جاویدان تو رونق گرفته
سوز من سودای من از نور بی پایان
تو گرمی گرفته این همه آشفته حالی
این تو بودی کز ازل خواندی به من درس وفا
را این تو بودی که آشنا کردی به عشق این مبتلا را
من که این حاشا نکردم از غمت پروا نکردم
دین من دنیای من از عشق جاویدان تو رونق گرفته
سوز من سودای من از نور بی پایان
تو گرمی گرفته این همه آشفته حالی

 

 

 

 

www.popmelo.ir

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ آشفته حالی از علیرضا روزگار با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید آشفته حالی از علیرضا روزگار آشفته حالی از علیرضا روزگار متن آهنگ آشفته حالی از علیرضا روزگار دانلود آهنگ بیکلام آشفته حالی از علیرضا روزگار دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل آشفته حالی از علیرضا روزگار دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول آشفته حالی از علیرضا روزگار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو