loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ تو برام واجبی مثل نفس,    دانلود اهنگ دل به تو بستمو ول نکن دستمو,    دانلود آهنگ دل به تو بستمو ول نکن دستمو آخه این

حسین بازدید : 105 چهارشنبه 01 خرداد 1398






,   
,    دانلود آهنگ تو برام واجبی مثل نفس
,    دانلود اهنگ دل به تو بستمو ول نکن دستمو
,    دانلود آهنگ دل به تو بستمو ول نکن دستمو آخه این دل همه چیز یه آدمه
,    دل به تو بستمو ول نکن دستمو اخه این دل همه چیز یه ادمه
,    دانلود آهنگ دل به تو بستم و ول نکن دستمو
,    قفلم من رو چشات بگه جونم برات
,    کلیپ دل به تو بستمو ول نکن دستمو
,    دانلود اهنگ دل به تو بستمو ول نکن دستمو اخه این دل همه چیز یه ادمه
,    دانلود آهنگ دل به تو بستم ایوان بند

دل به تو بستم و ول نکن دستمو آخه این دل همه چیز یه آدمه
آخ با چه لذتی به همین راحتی سر تو من من بهم میزنم با همه
بگی جونم برات بین من با چشات راز مخفی و پنهون یه رابطه ست
پیشم هر روز بمون نه یه روز درمیون تو واسم واجبی آخه مثل نفس
قفلم من رو چشات بگی جونم برات منه دیوونه رو دریاب
اصلا هرچی غمو عالمو آدم رو دیگه ول کن منو دریاب
قفلم من رو چشات بگی جونم برات منه دیوونه رو دریاب
اصلا هرچی غمو عالمو آدم رو دیگه ول کن منو دریاب
منو دریاب


رونده دلم وامونده دلم تو هرجوری میتونی راه بیا با منه حساس
جایی نرو تنهایی نرو دلمو خالی میکنم برات جای تو اینجاس
قفلم من رو چشات بگی جونم برات منه دیوونه رو دریاب
اصلا هرچی غمو عالمو آدم رو دیگه ول کن منو دریاب
قفلم من رو چشات بگی جونم برات منه دیوونه رو دریاب
اصلا هرچی غمو عالمو آدم رو دیگه ول کن منو دریاب
منو دریاب

 

 

 

 

https://naslemusic.com/







برچسب ها دانلود آهنگ تو برام واجبی مثل نفس دانلود اهنگ دل به تو بستمو ول نکن دستمو دانلود آهنگ دل به تو بستمو ول نکن دستمو آخه این دل همه چیز یه آدمه دل به تو بستمو ول نکن دستمو اخه این دل همه چیز یه ادمه دانلود آهنگ دل به تو بستم و ول نکن دستمو قفلم من رو چشات بگه جونم برات کلیپ دل به تو بستمو ول نکن دستمو دانلود اهنگ دل به تو بستمو ول نکن دستمو اخه این دل همه چیز یه ادمه دانلود آهنگ دل به تو بستم ایوان بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو