loading...

آهنگ گلچین

X دانلود اهنگ بهنام صفوی خدایا دلم پیش تو گیره X اهنگ دیگه پیش تو دلم قرصه X دانلود آهنگ احساس عجیب بهنام صفوی با کیفیت 320 X کلیپ خدایا قلب من پیش تو گیره X متن آهنگ احساس عج

حسین بازدید : 37 جمعه 27 اردیبهشت 1398
X دانلود اهنگ بهنام صفوی خدایا دلم پیش تو گیره X اهنگ دیگه پیش تو دلم قرصه X دانلود آهنگ احساس عجیب بهنام صفوی با کیفیت 320 X کلیپ خدایا قلب من پیش تو گیره X متن آهنگ احساس عجیب بهنام صفوی X کد پیشواز احساس عجیب بهنام صفوی X دانلود آهنگ بهنام صفوی X صبحی دیگر بهنام صفوی X دانلود آهنگ بهنام صفوی خدا X دانلود اهنگ بهنام صفوی خدایا قلب من پیش توگیره X دانلود آهنگ خدایا قلب من پیش تو گیره رضا صادقی

♫♫ یه احساس عجیب دیگه می خوام.
همونی رو که قلبم میگه می خوام.
یه صبح دیگه و یه حال تازه.
یه رویایی که آرامش بسازه.
یه احساس عجیب دیگه می خوام.
که پیدا شه میون اشک چشمام.
دلم می خواد روی ابرا بشینم.
تا دنیا رو از این بهتر ببینم.
خدایا قلب من پیش تو گیره.
کنار تو همه چی بی نظیره.
می تونم غصه رو از هم بپاشم.
می تونم عاشق خورشید باشم.
کنار تو همه چی خوب میشه.
می تونم عاشقت باشم همیشه.
دلم قرصه به خورشید و به ماهت.
دلم قرصه به گرمای نگاهت.
دلم قرصه به گرمای نگاهت.
خدایا قلب من پیش تو گیره.
کنار تو همه چی بی نظیره.
می تونم غصه رو از هم بپاشم.
می تونم عاشق خورشید باشم. ♫♫

 

 

http://www.irmp3.ir







برچسب ها دانلود اهنگ بهنام صفوی خدایا دلم پیش تو گیره اهنگ دیگه پیش تو دلم قرصه دانلود آهنگ احساس عجیب بهنام صفوی با کیفیت 320 کلیپ خدایا قلب من پیش تو گیره متن آهنگ احساس عجیب بهنام صفوی کد پیشواز احساس عجیب بهنام صفوی دانلود آهنگ بهنام صفوی صبحی دیگر بهنام صفوی دانلود آهنگ بهنام صفوی خدا دانلود اهنگ بهنام صفوی خدایا قلب من پیش توگیره دانلود آهنگ خدایا قلب من پیش تو گیره رضا صادقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو