loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ بهنام صفوی خیلی بهتر شده حالم از قبل,    متن اهنگ معجزه بهنام صفوی,    دانلود آلبوم بهنام صفوی آرامش,   

حسین بازدید : 43 جمعه 27 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود اهنگ بهنام صفوی خیلی بهتر شده حالم از قبل
,    متن اهنگ معجزه بهنام صفوی
,    دانلود آلبوم بهنام صفوی آرامش
,    دانلود آلبوم معجزه بهنام صفوی
,    دانلود آلبوم بهنام صفوی عشق من باش
,    اهنگ بهنام صفوی خوشبختی
,    دانلود آهنگ بهنام صفوی
,    دانلود اهنگ بهنام صفوی من عمری عاشقونه با تو بودمو
,    آهنگ بهنام صفوی خدا

,   

https://music-fa.com/

خیلی بهتر شده حالم، از قبل…●♪♫
بس که این حالِ منو فهمیدی…●♪♫
فکر وُ ذکر وُ نفسم، چشماته!●♪♫
کاش تویِ سرموُ می دیدی!●♪♫
زندگی می کنه قلبم، با تو…●♪♫
زندگی می کنه با من؛ دردم!●♪♫
واسه ی این همه؛ با هم بودن●♪♫
کاش میشد، بغلت می کردم!●♪♫
نگرانِ منی!●♪♫
حالتوُ از چشمات، می خونم…●♪♫
نگرانم نباش…●♪♫
حالِ من؛ خوب میشه… می دونم…●♪♫
نگرانِ منی!●♪♫
حالتوُ از چشمات، می خونم…●♪♫

نگرانم نباش…●♪♫
حالِ من؛ خوب میشه… می دونم…●♪♫
اونقدر عاشقِ تو هستم؛ که خودموُ دستِ خودت، بسپارم…●♪♫
حالِ من؛ باید از این بهتر شه…●♪♫
من به این معجزه، ایمان دارم!●♪♫
تویِ تاریک ترین روزامم●♪♫
منوُ هر گوشه ی دنیا، دیدی…●♪♫
من بِرم توو دلِ آتیشم…●♪♫
مطمئنم؛ تو نجاتم میدی!●♪♫
نگرانِ منی!●♪♫
حالتوُ از چشمات، می خونم…●♪♫
نگرانم نباش…●♪♫
حالِ من؛ خوب میشه… می دونم…●♪♫
نگرانِ منی!●♪♫
حالتوُ از چشمات، می خونم…●♪♫
نگرانم نباش…●♪♫
حالِ من؛ خوب میشه… می دونم…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ بهنام صفوی خیلی بهتر شده حالم از قبل متن اهنگ معجزه بهنام صفوی دانلود آلبوم بهنام صفوی آرامش دانلود آلبوم معجزه بهنام صفوی دانلود آلبوم بهنام صفوی عشق من باش اهنگ بهنام صفوی خوشبختی دانلود آهنگ بهنام صفوی دانلود اهنگ بهنام صفوی من عمری عاشقونه با تو بودمو آهنگ بهنام صفوی خدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو