loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ پیشواز همراه اول کامران مولایی محکوم ,دانلود آهنگ رایگان کامران مولایی محکوم ,کد آهنگ پیشواز کامران مولایی محکوم ,دانلود آهنگ,تکست آهنگ کامران مولایی مح

حسین بازدید : 57 یکشنبه 11 تیر 1396

متن آهنگ جدید کامران مولایی محکوم

همیشه تو نگات یه حسه آشناست واسه من از همه حسابه تو جداست

وقتی که با منی دنیا تو دستمه همینکه تو با من بمونی بسمه

از تو چشمایه من چشماتو بر ندار که من تنها تو رو میخوام دیوونه وار

وقتی که با منی

جز تو کی میتونه آراوم کنه منو یا اینکه با نگاش محکوم کنه منو

کی جز تو میتونه نفس بشه برام وقتی که من بدم اون خوب بشه باهام

کی جز تو میتونه

شعر آهنگ جدید کامران مولایی محکوم

وقتی که با توام آرومه لحظه هام دسته خودم که نیست خیلی تو رو میخوام

نه میشه باورم که تو کنارمی تو هم بهم بگو که بیقرارمی

 

هر لحظه حاله من پیشه تو بهتره من عاشقه توام این حرفه آخره

این حرفه آخره

جز تو کی میتونه آرومم کنه منو یا اینکه یا نگاش محکوم کنه منو

کی جز تو میتونه نفس بشه برام وقتی که من بدم اون خوب بشه باهام

کی جز تو میتونه

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ رایگان کامران مولایی محکوم کد آهنگ پیشواز کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ تکست آهنگ کامران مولایی محکوم متن آهنگ کامران مولایی محکوم تکست موزیک کامران مولایی محکوم کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ با لینک مستقیم کامران مولایی محکوم کد موزیک کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ درخواستی کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ کامران مولایی محکوم دانلود ترانه کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ روز کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ جدید کامران مولایی محکوم دانلود موزیک جدید کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ کامران مولایی محکوم کیفیت 320 متن ترانه کامران مولایی محکوم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ کامران مولایی محکوم کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو