loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,فرزاد فرخ رویای من,Download Music,دانلود آهنگ فرزاد فرخ رویای من با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ رویای من ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ رویای

حسین بازدید : 43 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398

دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,فرزاد فرخ رویای من,Download Music,دانلود آهنگ فرزاد فرخ رویای من با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ رویای من ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ رویای من,دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ رویای من,متن آهنگ فرزاد فرخ رویای من ,کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ رویای من ,

naslemusic.com

من به تو فکر میکنم هر روز هفته رو
از تو خواهش میکنم از پیش من نرو
دلم همش واسه تو داره هی چنگ میزنه
این صدای قلبمه که داره آهنگ میزنه
وای این خندیدنت یهو رنجیدنت
بوی عطر پیرهنت هر روز تورو دیدنت
دیوونه تر میکنه منو وابسته تر میکنه منو رویای من
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری


تو با این چرب زبونی هوش از سرم میپرونی
هی منو میترسونی قلبمو میلرزونی
دل فقط با توئه حرف من با توئه رویای من
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری


تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ فرزاد فرخ رویای من Download Music دانلود آهنگ فرزاد فرخ رویای من با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ رویای من متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ رویای من دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ رویای من متن آهنگ فرزاد فرخ رویای من کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ رویای من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو