loading...

آهنگ گلچین

    با رفتنت چشمامو بارونی کردی ♫نگاتون میکردم وقتی آروم میرفتین♫ ♫فقط یه سوال اگه انقدر بد بودم♫ ♫چرا اسممو روی دستات خالکوبی کردی♫ گذشتم از گذشته هات خواستم مال خودم باشی  

حسین بازدید : 71 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398

 

 

با رفتنت چشمامو بارونی کردی

نگاتون میکردم وقتی آروم میرفتین

فقط یه سوال اگه انقدر بد بودم

چرا اسممو روی دستات خالکوبی کردی

گذشتم از گذشته هات خواستم مال خودم باشی

 

 

دانلود آهنگ  دلم تنگ‌ شده واسه گذشته هامون واسه اونیکه از من گذشته آسون نمیدونم نفرین کنم یا نه لعنت به خاطره هایی که گذشته با اون حیف شایدم حق داشته منه دیوونه فکر میکردم فرق داشتی  

 

تو گذشتی از خاطراتی که با خودم داشتی

آخه آخه من دلم به چی خوش بود

خیال میکردم قراره تو پشت من باشی

تو هر جمعی که نشستی بد گفتی ازم

امشب روی تلافی سر تو بد قفلی زدم

وقتی روبروم بودی واسم جونتو هم میدادی

ولی رسمشم اینه خنجرو از پشت میزنن

با گریه نمیشه شبا رو خوابید

همش تو فکر اینم که الان کجایی و با کی

نه دیگه میخوامت نه به پات میشینمو

برو شاید یه روز یه جا دیگه دیدیم همو…

دلم تنگ شده واسه گذشته هامون

واسه اونی که از من گذشته آسون

نمیتونم نفرین کنم لعنت به خاطرات گذشته هامون

هی شایدم حق داشتی

منه دیوونه فکر میکردم فرق داشتی

 میدونم خیلی دیر شده آرزو میکنم نبودی از اول کاشکی

♫♫♫♫

تکست اهنگ تحریک فرشاد پیکسل

♫♫♫♫

تو گذشتی از خاطراتی که با خودم داشتی

آخه آخه من دلم به چی خوش بود

خیال میکردم قراره تو پشت من باشی

تو هر جمعی که نشستی بد گفتی ازم

امشب روی تلافی سر تو بد قفلی زدم

وقتی روبروم بودی واسم جونتو هم میدادی

ولی رسمشم اینه خنجرو از پشت میزنن

با گریه نمیشه شبا رو خوابید

همش تو فکر اینم که الان کجایی و با کی

نه دیگه میخوامت نه به پات میشینمو

برو شاید یه روز یه جا دیگه دیدیم همو…

دلم تنگ شده واسه گذشته هامون

واسه اونی که از من گذشته آسون

نمیتونم نفرین کنم لعنت به خاطرات گذشته هامون

هی شایدم حق داشتی

♫منه دیوونه فکر میکردم فرق داشتی

 میدونم خیلی دیر شده آرزو میکنم نبودی از اول کاشکی

 

http://hitmusic.ir

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو