loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ برای اسم مارال,    دانلود آهنگ شاد مارال مارال,    دانلود آهنگ مارال سروش کیفیت 320,    اهنگ مارال مارال شاد,  &n

حسین بازدید : 133 یکشنبه 01 اردیبهشت 1398




,    دانلود آهنگ برای اسم مارال
,    دانلود آهنگ شاد مارال مارال
,    دانلود آهنگ مارال سروش کیفیت 320
,    اهنگ مارال مارال شاد
,    آهنگ ای مارال شیرینم آرزوی دیرینم
,    دانلود اهنگ مارال از سروش
,    دانلود اهنگ مارال از حامد هاکان
,    دانلود آهنگ آنا احمد نایبی
,    آهنگ مارال پاشنه بلند

http://muzicir.com

ای مارال شیرینم آرزوی دیرینم

بهشت می شه دنیا وقتی تو رو می بینم

ای مارال طناز من دختر ناز من

به درد دل تو چاره ای به ظلمتم ستاره ای

به درد دل تو چاره ای تو یک عمره دوباره ای

تو رو که دیدم گل امیدم به آرزو هام دیگه رسیدم

نرو یک لحظه تو از کنارم طاقت دوری آخه ندارم

نرو یک لحظه تو از کنارم طاقت دوری آخه ندارم

ای مارال طناز من دختر ناز من

به درد دل تو چاره ای به ظلمتم ستاره ای

به درد دل تو چاره ای تو یک عمره دوباره ای

تو رو که دیدم گل امیدم به آرزو هام دیگه رسیدم

رنج و غمت بیش و کمت ارزونی وجود من

عشق تو دنیای منه ای همه تار و پود من

رنج و غمت بیش و کمت ارزونی وجود من

عشق تو دنیای منه ای همه تار و پود من

ای مارال طناز من دختر ناز من

به درد دل تو چاره ای به ظلمتم ستاره ای

به درد دل تو چاره ای تو یک عمره دوباره ای

تو رو که دیدم گل امیدم به آرزو هام دیگه رسیدم

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:19 - 2.47 MB

 

------------------------------------------------------------------------

https://smusic.ir

همه همه میدونن تو مال منی مارال

همه همه میدونن یار منی مارال

تو نباشی بگو ببینم کجا رفته مارال

حرف دلم رو به کی بگم مارال

از یادم نمیری تو منو به خاک انداختی

به آتش انداختی منو کجایی مارال

شبا نمیتونم بخوابم وقتی تو رو پیدا نمیکنم

دیگه بدون تو نمیتونم بگردم مارال

ای مارال ای مارال کجایی مارال

ای مارال ای مارال کجایی مارال

تگ دوم آهنگ

تو این دنیای دروغ مال منی مارال

تو این تک دنیا فقط تو رو میخوام مارال

تو رفتی قدر منو ندونستی مارال

اشک چشمم رو پاک نکردی مارال

از یادم نمیری تو منو به خاک انداختی

به آتش انداختی منو کجایی مارال

شبا نمیتونم بخوابم وقتی تو رو پیدا نمیکنم

دیگه بدون تو نمیتونم بگردم مارال

ای مارال ای مارال کجایی مارال

ای مارال ای مارال کجایی مارال

آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام مارال


 

------------------------------------------------------------------------

https://nex1music.ir/post/37993/

دانلود آهنگ احمد نایبی به نام مارال

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ برای اسم مارال دانلود آهنگ شاد مارال مارال دانلود آهنگ مارال سروش کیفیت 320 اهنگ مارال مارال شاد آهنگ ای مارال شیرینم آرزوی دیرینم دانلود اهنگ مارال از سروش دانلود اهنگ مارال از حامد هاکان دانلود آهنگ آنا احمد نایبی آهنگ مارال پاشنه بلند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو