loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ سریال روز حسرت,    دانلود آهنگ روزها فکر من این است شجریان,    دانلود آهنگ از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود گنجور,    روزها

حسین بازدید : 412 یکشنبه 25 فروردین 1398



,    دانلود آهنگ سریال روز حسرت
,    دانلود آهنگ روزها فکر من این است شجریان
,    دانلود آهنگ از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود گنجور
,    روزها فکر من این است و همه شب سخنم mp3
,    سالار عقیلی روزها فکر من این است
,    دانلود آهنگ روزها فکر من این است سراج
,    از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود mp3
,    روزها فکر من این است وهمه شب سخنم گنجور
,    روزها فکر من این است داریوش

آوازی با صدای شهرام ناظری به همراهی اجرای گروه خالقی در آواز بیات اصفهان
روزها فکر من این است و همه شب سخنم
که چرا غافل از احوال دل خویشتنم
از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود
به کجا میروم آخر ننمایی وطنم
مانده ام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرا
یا چه بوده است مراد وی از این ساختنم
آنچه از عالم عِلوی است من آن می گویم
رخت خود باز بر آنم که همانجا فکنم
مرغ باغ ملکوتم نِیم از عالم خاک
چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم
ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست
به هوای سر کویش پر و بالی بزنم
می وصلم بچشان تا در زندان ابد
از سر عربده مستانه به هم درشکنم
می وصلم بچشان تا در زندان ابد
از سر عربده مستانه به هم درشکنم
من به خود نامدم این جا که به خود باز روم
آن که آورد مرا باز برد در وطنم

http://music.iranseda.ir

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ سریال روز حسرت دانلود آهنگ روزها فکر من این است شجریان دانلود آهنگ از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود گنجور روزها فکر من این است و همه شب سخنم mp3 سالار عقیلی روزها فکر من این است دانلود آهنگ روزها فکر من این است سراج از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود mp3 روزها فکر من این است وهمه شب سخنم گنجور روزها فکر من این است داریوش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو