loading...

آهنگ گلچین

من دوست ندارم که نیومدی حتی یه بارم اینو کجایِ دلم بذارم که هنوو بهت علاقه دارم من مهربونم بدتو نمیگم حتی یه بارم خودتو جایِ من اگه بذارن میفهمی الان من چه حسی دارم تویی که این آخرا فرق کردی برو که ن

حسین بازدید : 77 چهارشنبه 21 فروردین 1398

من دوست ندارم که نیومدی حتی یه بارم اینو کجایِ دلم بذارم که هنوو بهت علاقه دارم
من مهربونم بدتو نمیگم حتی یه بارم خودتو جایِ من اگه بذارن میفهمی الان من چه حسی دارم

تویی که این آخرا فرق کردی برو که نمیخوام برگردی
دیگه هر کی جای من بود با این همه کمبود نمی موند که برگردی

نه دیگه حالا من نمی مونم با کلی حرف رو زبونم به خدا رفت هر چی بود از ذهنِ من بیایم نمی مونم
نه دیگه نه نمیتونم با حسه بدی که اومد تو جونم میگم که رد داد و رفت از پیشه من بیایم نمی مونم

http://www.faratext.com

تکست آهنگ دوست ندارم سیاوش قمصری

هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو که چقدر موندم پات
دیگه بسه این حسی که بینمونه به خدا خستم نمیکشم

نمیدونم چرا اینقدر مغروری خب رفتی حالا چرا اینجوری
دیگه بسه این حرفایه بچگونه به خدا خستم نمیکشم

تویی که این آخرا فرق کردی برو که نمیخوام برگردی
دیگه هر کی جای من بود با این همه کمبود نمی موند که برگردی

نه دیگه حالا من نمی مونم با کلی حرف رو زبونم به خدا رفت هر چی بود از ذهنِ من بیایم نمی مونم
نه دیگه نه نمیتونم با حسه بدی که اومد تو جونم میگم که رد داد و رفت از پیشه من بیایم نمی مونم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو