loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ آسمون شب تار من ابریه ابریه با کیفیت 320,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,آسمون شب تار من ابریه ابریه,متن آهنگ آسمون شب تار من ابریه ابریه ,کد آهنگ پیشواز همراه

حسین بازدید : 314 سه شنبه 20 فروردین 1398

دانلود آهنگ آسمون شب تار من ابریه ابریه با کیفیت 320,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,آسمون شب تار من ابریه ابریه,متن آهنگ آسمون شب تار من ابریه ابریه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول آسمون شب تار من ابریه ابریه ,دانلود آهنگ جدید آسمون شب تار من ابریه ابریه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آسمون شب تار من ابریه ابریه ,دانلود آهنگ بیکلام آسمون شب تار من ابریه ابریه,

 

دانلود آهنگ آسمون شب تار من ابریه ابریه هوای دلی که داره غم ابریه ابریه💔دلم پره از همه آدما بعد تو بیا رفیق حال من آی ابریه آی ابریه😭بیا پیشوم رفیق حالوم خرابه ای دل💔هر چی میکشوم از این حال خرابه ای دل😭بیا پیشوم ببین دنبام عذابه ای دل💔این دلوم بعد تو آی خونه خرابه ای دل💔😭💔😔

 

 

 

متن آهنگ آسمون شب تار من ابریه ابریه 

آسمون شب تار من ابریه ابریه

هوای دلی که داره غم ابریه ابریه

دلم پره از همه آدما بعد تو

بیا رفیق حال من آی ابریه ابریه

دانلود اهنگ اسمون شب تار من ابریه ابریه ازتهران دانلود

آسمون شب تار من ابریه ابریه

هوای دلی که داره غم ابریه ابریه

دلم پره از همه آدما بعد تو

بیا رفیق حال من آی ابریه آی ابریه

بیا پیشم رفیق حالم خرابه دل

هرچی میکشم از این حال خرابه

بیا پیشم ببین دنیام عذابه دل

این دلم بعد تو  آی خونه خرابه

http://www.teh-dl.ir/

 

دانلود آهنگ با کيفيت 128







برچسب ها دانلود آهنگ آسمون شب تار من ابریه ابریه با کیفیت 320 Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ آسمون شب تار من ابریه ابریه متن آهنگ آسمون شب تار من ابریه ابریه کد آهنگ پیشواز همراه اول آسمون شب تار من ابریه ابریه دانلود آهنگ جدید آسمون شب تار من ابریه ابریه کد آهنگ پیشواز ایرانسل آسمون شب تار من ابریه ابریه دانلود آهنگ بیکلام آسمون شب تار من ابریه ابریه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو