loading...

آهنگ گلچین

آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور,متن آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور,دانلود ترانه چی بگم میثم جمشیدپور,کد آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور,دانلود آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور,کد موزیک

حسین بازدید : 103 پنجشنبه 28 بهمن 1395


متن آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور www.xni3e.ir
Lyrics Music Meysam Jamshidpour Chi Begam
متن آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور
ترانه و شعر آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور
تو که نیستی بی تو به عکسات خیره میشم نمیدونم به عشقه کی داری میری از پیشم
میدونم منو نمیخوای ولی به یادت می مونم پا گذاشتی رویه قلبم دله من مرد بی تو از غم
چی بگم دله تو دیگه منو نمیخواد منو دیوونه میکنه خاطره هات
دارم از نبودنه تو دق میکنم نرو برگرد دلم تنگه برات
چی بگم دله تو دیگه منو نمیخواد منو دیوونه میکنه خاطره هات
دارم از نبودنه تو دق میکنم نرو برگرد دلم تنگه برات
تکست آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور
تو که نیستی بی تو به عکسات خیره میشم نمیدونم به عشقه کی داری میری از پیشم


میدونم منو نمیخوای ولی به یادت می مونم پا گذاشتی رویه قلبم دله من مرد بی تو از غم
چی بگم دله تو دیگه منو نمیخواد منو دیوونه میکنه خاطره هات
دارم از نبودنه تو دق میکنم نرو برگرد دلم تنگه برات
چی بگم دله تو دیگه منو نمیخواد منو دیوونه میکنه خاطره هات
دارم از نبودنه تو دق میکنم نرو برگرد دلم تنگه برات


http://www.faratext.com/







برچسب ها متن آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور www.xni3e.ir آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور متن آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور دانلود ترانه چی بگم میثم جمشیدپور کد آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور دانلود آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور کد موزیک چی بگم میثم جمشیدپور دانلود موزیک ویدیو چی بگم میثم جمشیدپور متن ترانه چی بگم میثم جمشیدپور ljk Hik' [ndn کد آهنگ پیشواز ایرانسل چی بگم میثم جمشیدپور تکست آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور دانلود آهنگ جدید چی بگم میثم جمشیدپور دانلود آهنگ با لینک مستقیم چی بگم میثم جمشیدپور کد پیشواز همراه اول چی بگم میثم جمشیدپور دانلود آهنگ چی بگم میثم جمشیدپور کیفیت 320 ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ جدید چی بگم میثم جمشیدپور بهمن ماه 1395
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو