loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی اسکندری به نام هوای من ,Download Music,متن آهنگ مهدی اسکندری به نام هوای من ,دانلود آهنگ جدید مهدی اسکندری به نام هوای من,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,مهد

حسین بازدید : 81 چهارشنبه 14 فروردین 1398

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی اسکندری به نام هوای من ,Download Music,متن آهنگ مهدی اسکندری به نام هوای من ,دانلود آهنگ جدید مهدی اسکندری به نام هوای من,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,مهدی اسکندری به نام هوای من,دانلود آهنگ مهدی اسکندری به نام هوای من با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی اسکندری به نام هوای من ,دانلود آهنگ بیکلام مهدی اسکندری به نام هوای من,

 

نه من میدونم از حالت نه میتونم که مرحم شم

اگه هوای من باشی فقط میتونم آدم شم من و تو زخمی سیبیم

همون سیب درخت غم

دلم سرشار از امید داریم عاشق میشیم کم کم

داریم عاشق میشیم کم کم

تو هوای دلم من باش تو این دنیای سیب آلود

تو این دنیای پر غصه بگن آدم چه عاشق بود

تو حوایی کن و برگرد اگر چه من کمم واست

تو این دنیای پر غصه به تنهایی نکن عادت

به این سیب ترک خورده قسم میدم که برگردی

چه حال نا خوشی دارم تو تنها مرحم دردی

حواسم سمت تو میره یه وقتایی که دلگیرم

یه وقتایی که تو بیداری همش خواب تو میبینم

همش خوابتو میبینم

تو هوای دلم من باش تو این دنیای سیب آلود

تو این دنیای پر غصه بگن آدم چه عاشق بود

تو حوایی کن و برگرد اگر چه من کمم واست

تو این دنیای پر غصه به تنهایی نکن عادت

تو هوای دلم من باش تو این دنیای سیب آلود

تو این دنیای پر غصه بگن آدم چه عاشق بود

تو حوایی کن و برگرد اگر چه من کمم واست

تو این دنیای پر غصه به تنهایی نکن عادت

 

https://pardismusics.com/30246/mahdi-eskandari-havaye-man.php

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی اسکندری به نام هوای من Download Music متن آهنگ مهدی اسکندری به نام هوای من دانلود آهنگ جدید مهدی اسکندری به نام هوای من دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی مهدی اسکندری به نام هوای من دانلود آهنگ مهدی اسکندری به نام هوای من با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی اسکندری به نام هوای من دانلود آهنگ بیکلام مهدی اسکندری به نام هوای من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو