loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ گفتم که رفتنت یه روز یگانه,    دانلود آهنگ هر وقت که بارون میزنه محسن چاوشی,    دانلود آهنگ وقتی رفتی محسن یگانه با کیفیت 320,  

حسین بازدید : 356 پنجشنبه 08 فروردین 1398



,    دانلود اهنگ گفتم که رفتنت یه روز یگانه
,    دانلود آهنگ هر وقت که بارون میزنه محسن چاوشی
,    دانلود آهنگ وقتی رفتی محسن یگانه با کیفیت 320
,    آکورد آهنگ هر وقت که بارون میزنه
,    دانلود آهنگ های مشترک محسن چاوشی و محسن یگانه
,    دانلود اهنگ از وقتی رفتی محسن یگانه با گیتار
,    دانلود آهنگ محسن چاوشی و محسن یگانه نفس بریده
,    دانلود آهنگ هروقت که بارون میزنه از کاست باند
,    گفتم که رفتنت ی روز قاب دلم رو میشکنه

,   

 

 

گفتم: که رفتنــت؛ یه روز قابِ دلم رو میشـــکنه…♯♫♪

گفتی: که این بخـتِ تو بود… تقدیرِ تو شکستَنه…♯♫♪

هر وقت که بارون میـــزنه… تو رو کنارم میـــبینم…♯♫♪

حس میـــکنم؛ پیشِ منی… هنوزم عاشـق ترینـم!!!…♯♫♪

با صدای محسن چاوشی و محسن یگانه

گفــتم: بمـــون!! اون روز میـــاد… غصّـــه هامون تموم میشه…♯♫♪

گفتی: اگه با هم باشیم… لحظه هامـــون حروم میـشه…♯♫♪

هر وقت که بارون میزنه… تو رو کـنارم میبـــینم…♯♫♪

حــس میکنم؛ پیـــشِ منی… هنوزم عاشـق ترینم!!!…♯♫♪

 

وقتـــی رفتی؛ همه دنیا رو سَرَم، انگاری خراب شدُ…♯♫♪

دلم شکــست… قلبِ من زانویِ غم، بغـل گرفت…♯♫♪

{ هر وقت که بارون مـــیزنه… تو رو کنـارم میبیـــنم…♯♫♪

حس میکنم؛ پیــشِ منی… هنــوزم عاشـق ترینــــم!!!…♯♫♪ } ۲ بار خوانده می شود

از وقتـــی رفتی؛ هیچکسی هم دَرد و هَم رازم نشد…♯♫♪

هیـچکسی حتّی یه دفعـه، هم غصُه سازم نشد…♯♫♪

رفتــی!! ولی بدون هنوز؛ عاشــقتم تا پایِ جون…♯♫♪

دلِ بهاریمِ عاشـقه… چه تو بهـــار!!! چه تو خـــزون!!!…♯

http://musictarin.com/download-single-track/1298.php

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ گفتم که رفتنت یه روز یگانه دانلود آهنگ هر وقت که بارون میزنه محسن چاوشی دانلود آهنگ وقتی رفتی محسن یگانه با کیفیت 320 آکورد آهنگ هر وقت که بارون میزنه دانلود آهنگ های مشترک محسن چاوشی و محسن یگانه دانلود اهنگ از وقتی رفتی محسن یگانه با گیتار دانلود آهنگ محسن چاوشی و محسن یگانه نفس بریده دانلود آهنگ هروقت که بارون میزنه از کاست باند گفتم که رفتنت ی روز قاب دلم رو میشکنه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو