loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ وقتی میرقصی,    دانلود آهنگ با من میرقصی کیفیت 320,    دانلود آهنگ با من میرقصی ریمیکس,    اهنگ با من م

حسین بازدید : 230 چهارشنبه 15 اسفند 1397


,   
,    دانلود آهنگ وقتی میرقصی
,    دانلود آهنگ با من میرقصی کیفیت 320
,    دانلود آهنگ با من میرقصی ریمیکس
,    اهنگ با من میرقصی اپارات
,    دانلود آهنگ با من میرقصی از سامی بیگی
,    موزیک ویدیو تهی و سامی بیگی با من میرقصی
,    دانلود آهنگ بالای بالا
,    دانلود آهنگ تهی
,    دانلود آهنگ سامی بیگی

,   

اومدی تو زندگیم منم واست کَم نذاشتم
نیمه ی گُم شُدَمی و چشم از روت برنداشتم
چشمات آسمونه بُغضِت اَبره
اَشکات بارونه حتی باشه یه قطره
یه صورت فرشته، با چِشای شیطون، با نِگاش منو میخوادو منم میگم اِی جون
ای جون ای جون ای جون شیطون
با من میرقصی وقتی میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
با من میرقصی یه جوری میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
باورش سخته، فوق العادس
دارن هر لحظه نشون میدن مارو با دست
باورش سخته، ما چقد تَکمیلیم
خیلی وقته، تو یک تَقدیریم
دلو بده دلو بده تو بغلم قِرو بده
بِرَقص به سازم اون کمرو عقب جُلو بده
داره میره داره میره، قلبم پیشش گیره
هرجا بره مال منه پس مهم نیس که پیشش کیه
ای جون ای جون شیطون
با من میرقصی وقتی میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
با من میرقصی یه جوری میرقصی من اَزت خوشم میاد به دلم نشستی
با من میرقصی، نبینم نشستی
با من میرقصی واقاً بی نقصی
دنیا پُرِ اِستِرِسه و جالبه که تو ریلَکسی
با من میرقصی من ازت خوشم میاد.
دنیا پُرِ استرسه و جالبه که تو ریلکسی
با من میرقصی وقتی میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
با من میرقصی یه جوری میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
با من میرقصی وقتی میرقصی من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
با من میرقصی یه جوری میرقصی
من ازت خوشم میاد، به دلم نشستی
آره آره هوو
همه چیت تکمیله
من ازت خوشم میاد، به دلم نشستی
سامی بیگی، تهی
با من میرقصی
تنظیم: رضا زمانی







برچسب ها دانلود آهنگ وقتی میرقصی دانلود آهنگ با من میرقصی کیفیت 320 دانلود آهنگ با من میرقصی ریمیکس اهنگ با من میرقصی اپارات دانلود آهنگ با من میرقصی از سامی بیگی موزیک ویدیو تهی و سامی بیگی با من میرقصی دانلود آهنگ بالای بالا دانلود آهنگ تهی دانلود آهنگ سامی بیگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو