loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ خیلی واسه تو میمیرم,    دانلود آهنگ اگه پیشم نباشی بی تو دیوونه میشم,    اهنگ خیلی دوست دارم یه روز با تو همخونه بشم و

حسین بازدید : 1601 سه شنبه 14 اسفند 1397


,   
,    دانلود آهنگ خیلی واسه تو میمیرم
,    دانلود آهنگ اگه پیشم نباشی بی تو دیوونه میشم
,    اهنگ خیلی دوست دارم یه روز با تو همخونه بشم ورژن قدیمی
,    اهنگ خیلی بی قرارو خستم مهدی احمدوند
,    ریمیکس خیلی دوست دارم یه روز
,    اهنگ سامان جلیلی خیلی دوست دارم یه روز
,    دانلود اهنگ اگه بی وفا بشی یا ازم جدا بشی من میمیرم
,    آهنگ خیلی دوست دارم یه روز مهدی احمدوند آپارات
,    دانلود اهنگ تو عشقمی تو جونمی تو حالو حس خوبمی

,   

http://sakhamusic.ir/mehdi-ahmadvand-called-kheili-doost-daram-ye-rooz/

متن آهنگ مهدی احمدوند خیلی دوست دارم یه روز
خیلی دوست دارم یک روز با تو هم خونه باشم
اگه پیشم نباشی بی تو دیوونه میشم
اگه از پیشم بری اگه عشقمو نخوای
نیاد اون روزی که تو دیگه پیش من نیای

+++++++
آره میمیرم برای تو اگه تنهام بذاری
اگه دستاتو نخوای توی دستام بذاری
اگه بری بی وفا بشی یا ازم جدا بشی
اگه جز من با یکی دیگه آشنا بشی

+++++++
خیلی بی قرارو خسته ام
به هیچ کسی دل نبسته ام
تا روزی که زنده هستم
پای عشق تو نشستم
آخه تو قشنگ ترینی
تو مهربون ترینی
واسه این دل شکستم
تو پناه آخرینی

+++++++
خیلی واسه تو میمیرم
خیلی خوابتو میبینم
اگه تو ازم جدا شی
مرگ رو تو چشام میبینم
تو چشای من نگاه کن
اسم منو هی صدا کن
خیلی تو برام عزیزی
واسه دلم دعا کن

+++++++
آره میمیرم برای تو اگه تنهام بذاری
اگه دستاتو نخوای توی دستام بذاری
اگه بری بی وفا بشی یا ازم جدا بشی
اگه جز من با یکی دیگه آشنا بشی

+++++++
خیلی بی قرارو خسته ام
به هیچ کسی دل نبسته ام
تا روزی که زنده هستم
پای عشق تو نشستم
آخه تو قشنگ ترینی
تو مهربون ترینی
واسه این دل شکستم
تو پناه آخرینی

+++++++
خیلی واسه تو میمیرم
خیلی خوابتو میبینم
اگه تو ازم جدا شی
مرگ رو تو چشام میبینم
تو چشای من نگاه کن
اسم منو هی صدا کن
خیلی تو برام عزیزی
واسه دلم دعا کن

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ خیلی واسه تو میمیرم دانلود آهنگ اگه پیشم نباشی بی تو دیوونه میشم اهنگ خیلی دوست دارم یه روز با تو همخونه بشم ورژن قدیمی اهنگ خیلی بی قرارو خستم مهدی احمدوند ریمیکس خیلی دوست دارم یه روز اهنگ سامان جلیلی خیلی دوست دارم یه روز دانلود اهنگ اگه بی وفا بشی یا ازم جدا بشی من میمیرم آهنگ خیلی دوست دارم یه روز مهدی احمدوند آپارات دانلود اهنگ تو عشقمی تو جونمی تو حالو حس خوبمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو