loading...

آهنگ گلچین

  دانلود آهنگ بازم دله من از دسته تو گرفته و خسته ی خست ست کاری نمیاد از دست اونو انگاری دست و پا بسته ست بازم دله منه میخواد که بزنه زیره آوازو گریه گولتو خورده واگذارتون میکنم به هرچی آیه ای ب

حسین بازدید : 29 چهارشنبه 08 اسفند 1397

 

دانلود آهنگ بازم دله من از دسته تو گرفته و خسته ی خست ست
کاری نمیاد از دست اونو انگاری دست و پا بسته ست
بازم دله منه میخواد که بزنه زیره آوازو گریه
گولتو خورده واگذارتون میکنم به هرچی آیه
ای بی همه چیز منکه واسه ی تو لحظه به لحظه مردم
گذاشتی رفتی اصلا کاشکی به توره تو من نمیخوردم
منو ساده دیدی یکی مثله خودت باید گیرت بیوفته
کاش اینجا بودی دارم هزار بدوبیراه و حرف نگفته

🌹🎊 ---------------------- 🎊🌹
════‌‌‌‌‌‌‌════

 

 دانلود آهنگ بازم دله من از دسته تو گرفته و خسته ی خست ست

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ بازم دله من از دسته تو گرفته و خسته ی خست ست دانلود آهنگ بازم دله من از دسته تو گرفته و خسته ی خست ست با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول بازم دله من از دسته تو گرفته و خسته ی خست ست کد آهنگ پیشواز ایرانسل بازم دله من از دسته تو گرفته و خسته ی خست ست دانلود آهنگ جدید بازم دله من از دسته تو گرفته و خسته ی خست ست دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام بازم دله من از دسته تو گرفته و خسته ی خست ست بازم دله من از دسته تو گرفته و خسته ی خست ست متن آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو