loading...

آهنگ گلچین

  ---------------------- دانلود آهنگ دوباره خوابتو دیدم لعنتی بی مرام هنوزم این آدما سراغتو میگیرنا😔هی دیوونه تو نباشی صبح نمیشه این شبا😭دستایه اونو بگیری بد روانی میشما😭هی به جون من میوفته او

حسین بازدید : 73 چهارشنبه 08 اسفند 1397

 

----------------------

دانلود آهنگ دوباره خوابتو دیدم لعنتی بی مرام هنوزم این آدما سراغتو میگیرنا😔هی دیوونه تو نباشی صبح نمیشه این شبا😭دستایه اونو بگیری بد روانی میشما😭هی به جون من میوفته او چشایه لعنتی بغل کی تو میخای آروم بگیری بعد ازین💔با صدات تویه سرم من از چشات دل بکنم😔حرفایه تو دلمو تو این موزیک بهت بزنم😔نمیدونم چرا امشب اینجوری دلواپسم😭جلو من اونو با اسم کوچیکش صدا نزن دستاشو نگیر جلوم آتیش نزن هی دلمو😭💔جلویه چشایه من برای اون گریه نکن جلو من بهش بگو سر به شونت نذاره😔نه دیوونه اون مثه من تورو دوست نداره💔من شنیدم دوسش داری بدجوری روش حساسی همه میگن تو وابسته اون دستاشی💔😭💔😔

----------------------

 

 دانلود آهنگ دوباره خوابتو دیدم لعنتی بی مرام

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول دوباره خوابتو دیدم لعنتی بی مرام دانلود آهنگ بیکلام دوباره خوابتو دیدم لعنتی بی مرام دانلود آهنگ دوباره خوابتو دیدم لعنتی بی مرام با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوباره خوابتو دیدم لعنتی بی مرام متن آهنگ دوباره خوابتو دیدم لعنتی بی مرام دانلود آهنگ دوباره خوابتو دیدم لعنتی بی مرام متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید دوباره خوابتو دیدم لعنتی بی مرام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو