loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ دوباره امید عامرینمیدونی چه سخته بی تو به فردا رسیدنچه سخته که بازم فردا شدن تورو ندیدندلم بازم هوای عشق تو داره دیوونهببین اگه نباشی دلم آروم نمیمونهدوباره زوزه ی باد دوبااره آه و فریادهوای

حسین بازدید : 41 سه شنبه 30 بهمن 1397

متن آهنگ دوباره امید عامری



نمیدونی چه سخته بی تو به فردا رسیدن

چه سخته که بازم فردا شدن تورو ندیدن

دلم بازم هوای عشق تو داره دیوونه

ببین اگه نباشی دلم آروم نمیمونه

دوباره زوزه ی باد دوبااره آه و فریاد

هوای دانشتن تو خاطره های در یاد



هنوزم پیش رومه اون لحظه های با تو

هنوز دارم میبینم گریه و خنده هاتو

بی تو تنها ترینم عزیز نازنینم

دیگه هرگز نمیخوام دنیا رو ببینم

ببین خاکستر غم نشسته روی قلبم

اگه اینجا نباشی لبالب میشم از غم

خاطراتت شیرینه بازم به دل میشینه

تو عشق می همیشه بی تو بودن نمیشه

دلم غرق نگاهت نشسته چشم به راهت

دلم هنوز میخوادت با اون همه گناهت







برچسب ها متن آهنگ دوباره امید عامری کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوباره امید عامری Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول دوباره امید عامری دانلود آهنگ بیکلام دوباره امید عامری دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دوباره امید عامری دانلود آهنگ جدید دوباره امید عامری دانلود آهنگ دوباره امید عامری با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو