loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ دل من امید عامری دست بردار بسهگوش کن دل خستهازش دلگیرمبی اون من میمیرمچاره ندارمترکم کرده یارمای دل عاشق و ساده ی مندانلود آهنگ جدید دل من امید عامری,دانلود آهنگ دل من امید عامری با کیفیت 32

حسین بازدید : 42 سه شنبه 30 بهمن 1397

متن آهنگ دل من امید عامری

دست بردار بسه
گوش کن دل خسته
ازش دلگیرم
بی اون من میمیرم
چاره ندارم
ترکم کرده یارم
ای دل عاشق و ساده ی من


دانلود آهنگ جدید دل من امید عامری,دانلود آهنگ دل من امید عامری با کیفیت 320,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام دل من امید عامری,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دل من امید عامری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من امید عامری ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من امید عامری ,متن آهنگ دل من امید عامری ,


 


دست بردار بسه
آهای دل خسته
همه در ها رو به روی من بسته
راهی که رفته
روزی بوده بمبست
ای دل تیکه و پاره ی من


دل من بغضت و بشکن
گریه کن با من
دل من روزای خوبت همشون رفتند
دل من
اونی که قلبش یکی بود با من
دستای من به اون دیگه نمیرسند







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دل من امید عامری دانلود آهنگ دل من امید عامری با کیفیت 320 Download Music دانلود آهنگ بیکلام دل من امید عامری دانلود آهنگ متن آهنگ دل من امید عامری کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من امید عامری دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من امید عامری متن آهنگ دل من امید عامری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو