loading...

آهنگ گلچین

جای رد پای جفتتون روی قلب منهصدای خندیدنات بد روی اعصابمهگفته بودم به همه از ته دل عاشقمهدستاتو بهش نزن دستات هنوز مال منهکلی سوال هست تو سرم ولی نداره هیچ جوابیکنارش اروم میخوابی یا مثه من بیتابیبدی

حسین بازدید : 921 یکشنبه 28 بهمن 1397

جای رد پای جفتتون روی قلب منه
صدای خندیدنات بد روی اعصابمه
گفته بودم به همه از ته دل عاشقمه
دستاتو بهش نزن دستات هنوز مال منه
کلی سوال هست تو سرم ولی نداره هیچ جوابی
کنارش اروم میخوابی یا مثه من بیتابی
بدی کردی باهام دلم بازم پات وایستاد
هنوزم مونده سرم کل اون حرفات

دانلود ترانه جای رد پای جفتتون روی قلب منه - بزودی

 

 

 

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*







برچسب ها جای رد پای جفتتون روی قلب منه صدای خندیدنات بد روی اعصابمه گفته بودم به همه از ته دل عاشقمه دستاتو بهش نزن دستات هنوز مال منه کلی سوال هست تو سرم ولی نداره هیچ جوابی کنارش اروم میخوابی یا مثه من بیتابی بدی کردی باهام دلم بازم پات وایستاد هنوزم مونده سرم کل اون حرفات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو