loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ الهی چشم حسودا کور بشه,    دانلود اهنگ حسودا بذار چشم حسودا کور بشه,    آهنگ حسودا بذار چشم حسودا کور بشه,    دانلود کلیپ ب

حسین بازدید : 89 یکشنبه 21 بهمن 1397


,    دانلود آهنگ الهی چشم حسودا کور بشه
,    دانلود اهنگ حسودا بذار چشم حسودا کور بشه
,    آهنگ حسودا بذار چشم حسودا کور بشه
,    دانلود کلیپ بذار چشم حسودا کور بشه
,    اهنگ حسودا حسودا بذار چشم حسودا کور بشه
,    دانلود آهنگ حسودا حسودا بذار چشم حسودا کور بشه
,    اهنگ حسودا کور بشن
,    کلیپ چشم حسودا کور بشه
,    متن آهنگ بذار چشم حسودا کور بشه

,   

 

متن آهنگ حسودا از مجتبی دربیدی

خیلی زوده که قصد رفتن داری

میدونم چی گفتم به تو حق داری

نمیخواستم که عشق تو پر پر کنی

نمیخوان بذاری تو با من سر کنی

کی بوده چی بوده که اینجور شده

که اشکای تو باز سرازیر شده

نباشم ببینم تو هق هق کنی

که از تنهایی اینجوری دق کنی

دیگه ساز من نداره صدا

یه خسته دلم یه بی همصدا

دیگه بغض من گرفتش خدا

شکستن دلم

حسودا

بذار چشم حسودا کور بشه

نبینن دلم از دلت دور بشه

انگار حس بارونیه تو چشات

نیاد گریه وقتی که مجبور بشه

nayad gerye vaghti ke majboor beshe

بگو میشنوی حرف دل منو

begoo mishnavi harfe dele mano

نذار زندگیمون سوت و کور بشه

nazar zendegimoon sooto koor beshe

بذار چشم حسودا کور بشه

نبینن دلم از دلت دور بشه

انگار حس بارونیه تو چشات

نیاد گریه وقتی که مجبور بشه

nayad gerye vaghti ke majboor beshe

بگو میشنوی حرف دل منو

begoo mishnavi harfe dele mano

نذار زندگیمون سوت و کور بشه

nazar zendegimoon sooto koor beshe

صبوری نکردی و چشمای من

به راهی که رفتی بازم خیره شد

نبودی ببینی چه حالی شدم

چه زود آسمون دلم تیره شد

چه سخته نشستن به پای کسی

بده جاتو به هر خوار و خسی

چه زود این دلم رفت و وابسته شد

از این غصه ها و صدام خسته شد

دیگه ساز من نداره صدا

یه خسته دلم یه بی همصدا

دیگه بغض من گرفتش خدا

شکستن دلم

حسودا

بذار چشم حسودا کور بشه

نبینن دلم از دلت دور بشه

انگار حس بارونیه تو چشات

نیاد گریه وقتی که مجبور بشه

nayad gerye vaghti ke majboor beshe

بگو میشنوی حرف دل منو

begoo mishnavi harfe dele mano

نذار زندگیمون سوت و کور بشه

nazar zendegimoon sooto koor beshe

بذار چشم حسودا کور بشه

نبینن دلم از دلت دور بشه

انگار حس بارونیه تو چشات

نیاد گریه وقتی که مجبور بشه

nayad gerye vaghti ke majboor beshe

بگو میشنوی حرف دل منو

begoo mishnavi harfe dele mano

نذار زندگیمون سوت و کور بشه

nazar zendegimoon sooto koor beshe

ترانه آهنگ حسودا از مجتبی دربیدی

بذار چشم حسودا کور بشه

نبینن دلم از دلت دور بشه

انگار حس بارونیه تو چشات

نیاد گریه وقتی که مجبور بشه

nayad gerye vaghti ke majboor beshe

بگو میشنوی حرف دل منو

begoo mishnavi harfe dele mano

نذار زندگیمون سوت و کور بشه

nazar zendegimoon sooto koor beshe

بذار چشم حسودا کور بشه

نبینن دلم از دلت دور بشه

انگار حس بارونیه تو چشات

نیاد گریه وقتی که مجبور بشه

nayad gerye vaghti ke majboor beshe

بگو میشنوی حرف دل منو

begoo mishnavi harfe dele mano

نذار زندگیمون سوت و کور بشه

nazar zendegimoon sooto koor beshe

 

https://www.bibakmusic.com

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ الهی چشم حسودا کور بشه دانلود اهنگ حسودا بذار چشم حسودا کور بشه آهنگ حسودا بذار چشم حسودا کور بشه دانلود کلیپ بذار چشم حسودا کور بشه اهنگ حسودا حسودا بذار چشم حسودا کور بشه دانلود آهنگ حسودا حسودا بذار چشم حسودا کور بشه اهنگ حسودا کور بشن کلیپ چشم حسودا کور بشه متن آهنگ بذار چشم حسودا کور بشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو