loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ دوست دارم عماد,    دانلود آهنگ عماد طالب زاده دوست دارم که,    عماد طالب زاده دوست دارم تورو,    دانلود آهنگ عماد طالب زاده

حسین بازدید : 53 پنجشنبه 11 بهمن 1397


,    دانلود اهنگ دوست دارم عماد
,    دانلود آهنگ عماد طالب زاده دوست دارم که
,    عماد طالب زاده دوست دارم تورو
,    دانلود آهنگ عماد طالب زاده عاشقت شدم
,    دانلود آهنگ عماد طالب زاده دوست دارمت که
,    دانلود آهنگ عماد طالب زاده همه دنیامی
,    دانلود آهنگ دوست دارم تورو عماد طالب زاده
,    عماد طالب زاده من دوست دارم تورو
,    دانلود آهنگ عماد طالب زاده در خندوانه

وقتی که دستاتو میگیرم تو دستم♩♬♫

وقتی که میدونی عاشق تو هستم♩♬♫

وقتی که با چشمات دلمو میلرزونی♩♬♫

من دیوونت میشم به همین آســـونی♩♬♫

دســـتاتو میگیرم تو پر از احســـاسی♩♬♫

من دوســـت دارم و تـــو منو میـــشناسی♩♬♫

وقتــی کـــه میخـــندی واســه تو مـــیمیرم♩♬♫

UpMusicTag دانلود آهنگ عاشقت شدم از عماد طالب زاده

پیش من میمونی با تو جون میگیرم♩♬♫

من عاشقت شدم می خوام بهت بگم♩♬♫

تو دنیای منی توئی عشق خودم♩♬♫

دوست دارم تو رو دنیا تو دستمه♩♬♫

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

https://upmusics.com/%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%AA-%D8%B4%D8%AF%D9%85/







برچسب ها دانلود اهنگ دوست دارم عماد دانلود آهنگ عماد طالب زاده دوست دارم که عماد طالب زاده دوست دارم تورو دانلود آهنگ عماد طالب زاده عاشقت شدم دانلود آهنگ عماد طالب زاده دوست دارمت که دانلود آهنگ عماد طالب زاده همه دنیامی دانلود آهنگ دوست دارم تورو عماد طالب زاده عماد طالب زاده من دوست دارم تورو دانلود آهنگ عماد طالب زاده در خندوانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو