loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ دوست دارم صداتو نفسامی از شهاب بخارایی,    دانلود اهنگ شهاب بخارایی دل دیوونه,    دانلود اهنگ شهاب بخارایی دلتنگتم,    شهاب

حسین بازدید : 53 پنجشنبه 11 بهمن 1397



,    دانلود اهنگ دوست دارم صداتو نفسامی از شهاب بخارایی
,    دانلود اهنگ شهاب بخارایی دل دیوونه
,    دانلود اهنگ شهاب بخارایی دلتنگتم
,    شهاب بخارایی دوست دارم
,    شهاب بخارایی شاد
,    دانلود آهنگ شهاب بخارایی نفسمی
,    دانلود اهنگ های شهاب بخارایی
,    دانلود آهنگ شهاب بخارایی قدیمی
,    دانلود اهنگ شهاب بخارایی نفسامی

 

دوست دارم صداتو نفسامی ، دوست دارم صداتو نفسامی

منو عشق منو تب منو بی قراری هر شب منو اسم شما که نمی افته از لب

چی میشه که آروم توی خونه ی دوتامون باز پا بزاری تو با قدمای آروم

تو با قدمای آروم پا بزاری خانوم صدای قدم هات مثل نم بارون

دوست دارم صداتو نفسامی می خوام از خودت بگی واسم

باروم شده که تو نباشی معنی نداره زندگی واسم

دوست دارم صداتو نفسامی می خوام از خودت بگی واسم

باروم شده که تو نباشی معنی نداره زندگی واسم

♫♫♫

آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام نفسمی

♫♫♫

نفس نفس میزنم و آروم بطرف تو میام ، میام و میگم عزیزم چقدر تو رو می خوام

میام و میگم همه ی زندگیم فدای تو هرچی که دارم همه ی آرزوهام برای تو

دوست دارم صداتو نفسامی می خوام از خودت بگی واسم

باروم شده که تو نباشی معنی نداره زندگی واسم

دوست دارم صداتو نفسامی می خوام از خودت بگی واسم

باروم شده که تو نباشی معنی نداره زندگی واسم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

http://nicmusic.net/1395/04/shahab-bokharaei-called-nafasami/







برچسب ها دانلود اهنگ دوست دارم صداتو نفسامی از شهاب بخارایی دانلود اهنگ شهاب بخارایی دل دیوونه دانلود اهنگ شهاب بخارایی دلتنگتم شهاب بخارایی دوست دارم شهاب بخارایی شاد دانلود آهنگ شهاب بخارایی نفسمی دانلود اهنگ های شهاب بخارایی دانلود آهنگ شهاب بخارایی قدیمی دانلود اهنگ شهاب بخارایی نفسامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو