loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ نذار دلم تنها بمونه,    دانلود اهنگ نزار دلم تنها بمونه بی توبمیره,    دانلود آهنگ احمد صفایی وای از چشات,    دانلود آهنگ ت

حسین بازدید : 109 سه شنبه 09 بهمن 1397

,    دانلود آهنگ نذار دلم تنها بمونه
,    دانلود اهنگ نزار دلم تنها بمونه بی توبمیره
,    دانلود آهنگ احمد صفایی وای از چشات
,    دانلود آهنگ توی سرم چه رویاهایی بود
,    دانلود آهنگ فقط خدا حالمو میدونه احمد صفایی
,    احمدصفایی دوست داشتنی
,    اهنگ احمد صفایی وای از چشات
,    دانلود اهنگ احمد صفایی
,    دانلود اهنگ عاشقتم از احمد صفایی

,   

 

متن آهنگ احمد صفایی وای از چشات

 

تو دلم همیشه جای عشق تو میمونه

با تو طوری آرومم فقط خدا میدونه

تو چه باشی چه نباشی من دوست دارم زیاد

اگه با دلم بمونی عشق سمت ما میاد

واسه زندگی کنار تو پره انگیزس دلم

میخواد واسه موندن پیشت هرچی از تو بدم

که فقط وجود تو دلیل بودنمه

عشق تو برای من مثل جوون توی تنمه

نزار دلم تنها بمونه فقط خدا حالمو بدونه

چشات مثل زندگی میمونه وای از چشات

نفس هام تو سینه حبس میشه

نباشی عشق تو پیر میشه

چشای تو باعث و بانیشه وای از چشات

♫♫♫

توی سرم چه رویاهایی بود

که نشد حتی یکیش تعبیر شه

تو از احساس من دوری و نباشی حالم ابری میشه

من که از آغوش تو ترد شدم

روزای بی تو برام سخت میشه

به حدی با تو خوشحال بودم دلم واسه جفتمون تنگ میشه

نزار دلم تنها بمونه فقط خدا حالمو بدونه

چشات مثل زندگی میمونه وای از چشات

نفس هام تو سینه حبس میشه

نباشی عشق تو پیر میشه

چشای تو باعث و بانیشه وای از چشات

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://nicmusic.net/1396/02/vay-az-chehsat/







برچسب ها دانلود آهنگ نذار دلم تنها بمونه دانلود اهنگ نزار دلم تنها بمونه بی توبمیره دانلود آهنگ احمد صفایی وای از چشات دانلود آهنگ توی سرم چه رویاهایی بود دانلود آهنگ فقط خدا حالمو میدونه احمد صفایی احمدصفایی دوست داشتنی اهنگ احمد صفایی وای از چشات دانلود اهنگ احمد صفایی دانلود اهنگ عاشقتم از احمد صفایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو