loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ اهای دنیا از ایمان غلامی,    دانلود آهنگ خسته شدم از ایمان غلامی,    دانلودآهنگ آهای دنیامن خسته شدم ایمان غلامی, 

حسین بازدید : 171 یکشنبه 07 بهمن 1397

,   
,    دانلود اهنگ اهای دنیا از ایمان غلامی
,    دانلود آهنگ خسته شدم از ایمان غلامی
,    دانلودآهنگ آهای دنیامن خسته شدم ایمان غلامی
,    کلیپ آهای دنیا من خسته شدم
,    دانلود آهنگ آهای دنیا من خسته شدم جونمو بگیر خیلی پرم
,    کلیپ آهای دنیا من خسته شدم جونمو بگیر
,    دانلود اهنگ آهای دنیا من خسته شدم جونمو بگیر که خیلی پرم
,    اپارات ایمان غلامی اهای دنیا
,    آهای دنیا خسته شدم جونمو بگیر

,   

 

 

http://new-song.ir

آدما چیه؟! چــِه تونه؟! چرا اینطوری شدین؟!
هیچکی به فکر کسی نیست
هرکاریمی خواین می کنین
چرا هرکی از همه بیزاره
از کسی کمک بخواه تورو تنها میزاره
آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
آدما چیه؟! چــِه تونه؟! چرا اینطوری شدین؟!
واسه هرچی که می خواین
هرکاری می خواین می کنین
من ک از زندگی باتو خیری ندیدم
جونم و بگیر! آره بگیر
به آخرش رسیدم
آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
آهای دنیا

دانلود آهنگ کیفیت بالا با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود اهنگ اهای دنیا از ایمان غلامی دانلود آهنگ خسته شدم از ایمان غلامی دانلودآهنگ آهای دنیامن خسته شدم ایمان غلامی کلیپ آهای دنیا من خسته شدم دانلود آهنگ آهای دنیا من خسته شدم جونمو بگیر خیلی پرم کلیپ آهای دنیا من خسته شدم جونمو بگیر دانلود اهنگ آهای دنیا من خسته شدم جونمو بگیر که خیلی پرم اپارات ایمان غلامی اهای دنیا آهای دنیا خسته شدم جونمو بگیر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو