loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ سامان جلیلی توی خاطرم میمونی,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دنبال یه حرف تازه,    دانلود آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی,    س

حسین بازدید : 59 شنبه 06 بهمن 1397

,    دانلود آهنگ سامان جلیلی توی خاطرم میمونی
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دنبال یه حرف تازه
,    دانلود آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی
,    سامان جلیلی دوست دارمت
,    دانلود اهنگ من دوست دارم قد اسمون پرستاره
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دوست دارم چرا نمیتونی باشی کنارم
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی وای دلم
,    دانلود اهنگ اسمون پر ستاره تواین لحظه ها دوباره
,    دانلود اهنگ بی اراده سامان جلیلی




آهنگ سامان جلیلی دوست دارم

دنبال یه حرف تازه توی رویای تو بودم

واسه ابراز علاقه ام این ترانه رو سرودم

ترانه:امید علیجانی+موزیک:سامان جلیلی+تنظیم:حامد برادران

دانلود آهنگ سامان جلیلی دوست دارم

 

متن آهنگ دوست دارم از سامان جلیلی

دنبال یه حرف تازه توی رویای تو بودم

واسه ابراز علاقه ام این ترانه رو سرودم

تو عبور واژه ها که پشت هم پیش میگشتم

آخرش رسید به این حرف دوست دارمو نوشتم

دوست دارم رو نوشتم

من دوست دارم قدر آسمون پر ستاره

جوری که سمت تو میام بی اراده بی اشاره

بی اراده بی اشاره

من دوست دارم قدر ، قدری که تو نمیدونی

قدری که بگم تا ابد توی خاطرم میمونی
ghadri ke begam ta abad toye khateram mimoni

توی خاطرم می مونی
toye khateram mimoni

سمت من نشونه رفته تیر عشق تو عزیزم

دخل من اومده انگار بسته شد راه گریزم

عشق من یکی یه دونه است اصلا هم همتا نداره

تا همیشه مثل بارون روی دل تو می باره

من دوست دارم قدر آسمون پر ستاره

جوری که سمت تو میام بی اراده بی اشاره

بی اراده بی اشاره

من دوست دارم قدر ، قدری که تو نمیدونی

قدری که بگم تا ابد توی خاطرم میمونی
ghadri ke begam ta abad toye khateram mimoni

توی خاطرم می مونی
toye khateram mimoni

ترانه آهنگ دوست دارم از سامان جلیلی

عشق من یکی یه دونه است اصلا هم همتا نداره

تا همیشه مثل بارون روی دل تو می باره

من دوست دارم قدر آسمون پر ستاره

جوری که سمت تو میام بی اراده بی اشاره

بی اراده بی اشاره

من دوست دارم قدر ، قدری که تو نمیدونی

قدری که بگم تا ابد توی خاطرم میمونی
ghadri ke begam ta abad toye khateram mimoni

توی خاطرم می مونی
toye khateram mimoni

 

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ سامان جلیلی توی خاطرم میمونی دانلود اهنگ سامان جلیلی دنبال یه حرف تازه دانلود آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی سامان جلیلی دوست دارمت دانلود اهنگ من دوست دارم قد اسمون پرستاره دانلود اهنگ سامان جلیلی دوست دارم چرا نمیتونی باشی کنارم دانلود آهنگ سامان جلیلی وای دلم دانلود اهنگ اسمون پر ستاره تواین لحظه ها دوباره دانلود اهنگ بی اراده سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو