loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند تردید,    دانلود اهنگ سامان جلیلی کابوس,    دانلود اهنگ تردید از سامان جلیلی با لینک مستقیم,  &

حسین بازدید : 305 جمعه 05 بهمن 1397


,   
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند تردید
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی کابوس
,    دانلود اهنگ تردید از سامان جلیلی با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی دل بستم به سختی
,    متن آهنگ تردید سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی خاطره
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی با کیفیت 320
,    آهنگ سامان جلیلی حواست نیست
,    دانلود آهنگ احساس آواره سامان جلیلی

,

 

متن آهنگ سامان جلیلی با نام تردید

 

دل بستم به سختی به دلت رسیدم از خودم به امن ساحلت
بی تردید من عاشقت شدم شریک لحظه ها دقایقت شدم
ترسیدی از اینکه بد بشم چی دیدی از دلم که از تو رد بشم
من بی تو یه مرگ مزمنم یه آرزوی پوچ که غیر ممکنم
♫♫♫♫
احساس منو عوض نکن بمون و خونه رو برام قفس نکن
کابوس نبودنت غمه خیال رفتنت برام جهنمه
می میرم برای تو هنوز به پای من نشین به پای من نسوز
تردیدت غرورمو شکست به دست غم سپرد هرچی بود و هست
♫♫♫♫
دلگیرم از این هجوم درد که تو خیال تو غم آشیونه کرد
آشوبم من از نبود تو به من نمیرسه تب وجود تو
♫♫♫♫
احساس منو عوض نکن بمون و خونه رو برام قفس نکن
کابوس نبودنت غمه خیال رفتنت برام جهنمه
می میرم برای تو هنوز به پای من نشین به پای من نسوز
تردیدت غرورمو شکست به دست غم سپرد هرچی بود و هست

 

 

https://naslemusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ مهدی احمدوند تردید دانلود اهنگ سامان جلیلی کابوس دانلود اهنگ تردید از سامان جلیلی با لینک مستقیم دانلود آهنگ سامان جلیلی دل بستم به سختی متن آهنگ تردید سامان جلیلی دانلود اهنگ سامان جلیلی خاطره دانلود آهنگ سامان جلیلی با کیفیت 320 آهنگ سامان جلیلی حواست نیست دانلود آهنگ احساس آواره سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو