دانلود آهنگ آرمین ۲afm و حسین شاه تو کجایی
Download Music Armin 2afm & Hossein Shah To Kojaei

آهنگ آرمین ۲afm و حسین شاه بنام تو کجایی

منم و سردرد دوباره بيداري بيتابي

نميگم برگرد نميگم شبا تو کجايي

موزیک و تنظیم : سعید میکس + میکس و مسترینگ : میثم خضری

دانلود آهنگ آرمین 2afm و حسین شاه تو کجایی

 

متن آهنگ تو کجایی از آرمین ۲afm و حسین شاه

تو که نيستي ولي خاطراتت که هست
پاک ميکنم هرچي عکس دون فرس

اصلا يادت هست من همون آرمينما
ميگفتي عاشقتم واست ميميرما

شايد تو يکي از همين شبا برم
شايد ميشم ستاره تو شباي غم

شايد براي خداحا فظي خيلي دير شده
ديگکه بايد دار فاني رو وداع بگم

دستامو ول کردي چسبيدي به دستاش
حرف نزن چيزي نگو ساکت باش

آخه قانون داشت کاري که تو بام کردي
مني که غرورمو شکوندم تا تو برگردي

نه بگو قانون داشت آخه دل شکستن
مني که يه عمري به پاي تو نشستم

مني که خير نديدم از تو از وجود تو
بعد رفتنت انگار به گِل نشستم

دِ آخه بگو بينم هنوزم کنارشي
به اونم قول دادي که تا آخرش باهاشي

يا اونم دذور زدي مثل من بهش ميگي داداشي
ما که از همه خورديم بگو تو کجاشي

دِ يه حرفي بزن به اونم ميگي که حساسي
کعه دوست داري شرايط شيک و وسواسي

راستي چندتا عکس مونده پيشم يادگاري
اميدوارم تو هم بيفتي يادم گاهي

منم و سردرد دوباره بيداري بيتابي
نميگم برگرد نميگم شبا تو کجايي

بازم بغض و اشک و منِ تخس ردي
Bazam Boghzo Ashko Mane Tokhse Radi

ببين با شبام چيکار کردي
Bebin Ba Shabam Chikar Kardi

منم و سردرد دوباره بيداري بيتابي
نميگم برگرد نميگم شبا تو کجايي

بازم بغض و اشک و منِ تخس ردي
Bazam Boghzo Ashko Mane Tokhse Radi

ببين با شبام چيکار کردي
Bebin Ba Shabam Chikar Kardi

ترانه آهنگ تو کجایی از آرمین ۲afm و حسین شاه

تو لياقت نداشتي اشتباه از منه
واست کم نزاشتم ولي بازم گفتي کمه

تو کم نزار واسش يه وقت ناراحت نشه
يه حرفي تو دلمه که منو کرده خفه

شدم يه پسر رواني خل و چلِ ردي
لعنتي من به درک با خودت چيکار کردي

با خودت چيکار کردي سر پول رفتي به باد
هيچکي مثل من تو رو واس خودت نميخواد

تو يادت نمياد من چه قدر واست خوندم
تو خيانت کردي ولي من از چشات خوندم

الانم برگشتي معلوم نيست چي تو سرت داري
ما که کاري باهات نداريم شما کاري داري

من که پشتم خاليه تو پشتت به کي گرمه
ببين اون لامصب عوضي چيکار باهات کرده

من که حواسم پرته کارام شد نفهميدم چيشد
يه دفعه ديدم عشقم طعمه حوس يکي شد

تو نفهميدي ته کارات بن بسته
اينقدره داد زدم ميکروفونم شد خسته

اينقدره بي خوابي کشيدم زير چشمام کبوده
بعد اين آهنگ عشق و عاشقي ديگه تمومه

واسم مهم ني که الان چي ميگي دربارم
بگو اون ولم کرد بعد بيا بگو دربارم

الان فراموش کن سعي کن چيزي بينمون نمونه
بزار رد شيم از خاطرات اين به نفع دوتامونه

منم و سردرد دوباره بيداري بيتابي
نميگم برگرد نميگم شبا تو کجايي

بازم بغض و اشک و منِ تخس ردي
Bazam Boghzo Ashko Mane Tokhse Radi

ببين با شبام چيکار کردي
Bebin Ba Shabam Chikar Kardi

منم و سردرد دوباره بيداري بيتابي
نميگم برگرد نميگم شبا تو کجايي

بازم بغض و اشک و منِ تخس ردي
Bazam Boghzo Ashko Mane Tokhse Radi

ببين با شبام چيکار کردي
Bebin Ba Shabam Chikar Kardi