loading...

آهنگ گلچین

هنوزم یار تنهایم به دیدار تو می آیم باز می آیم اگر که فرصتی باشد مجال صحبتی باشد حرف خواهم زد برای دیدن تو از حادثه ها گذشته ام کفر اگر نباشد این من از خدا گذشته ام عذاب این دریده ها مرا شکسته بی صدا

حسین بازدید : 91 پنجشنبه 27 دی 1397

هنوزم یار تنهایم به دیدار تو می آیم باز می آیم
اگر که فرصتی باشد مجال صحبتی باشد حرف خواهم زد
برای دیدن تو از حادثه ها گذشته ام
کفر اگر نباشد این من از خدا گذشته ام
عذاب این دریده ها مرا شکسته بی صدا


دستی بکش به زخم من که از شفا گذشته ام
باورم کن باورم کن من که با تو صادقم

http://entermusic.ir/

اگه خسته ام یا شکسته ام هر چه هستم عاشقم
منو بشناس و باور کن که خسته ام خیلی خسته ام اما هستم
تهی ماند و نشد آلوده دستم من به دنیا دل نبستم
هر چه بلا کشیده ام من از وفا کشیده ام
که از وفاداری این اهل وفا گذشته ام من از وفا گذشته ام

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید هنوزم یار تنهایم Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ هنوزم یار تنهایم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول هنوزم یار تنهایم متن آهنگ هنوزم یار تنهایم هنوزم یار تنهایم کد آهنگ پیشواز ایرانسل هنوزم یار تنهایم دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام هنوزم یار تنهایم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو