loading...

آهنگ گلچین

X اهنگ تیتراز ماه سپید X اهنگ تیتراژ برنامه ماه سفید X اهنگ تیتراژ برنامه ماه سپید X اهنگ تیتراژ ماه سپید X اهنگ جدید خدا بهنام صفوی X تکس اهنگ خدا بهنام صفوی X تکست

حسین بازدید : 63 سه شنبه 18 دی 1397
X اهنگ تیتراز ماه سپید X اهنگ تیتراژ برنامه ماه سفید X اهنگ تیتراژ برنامه ماه سپید X اهنگ تیتراژ ماه سپید X اهنگ جدید خدا بهنام صفوی X تکس اهنگ خدا بهنام صفوی X تکست آهنگ خدا بهنام صفوی X تکست اهنگ خدا بهنام صفوی X تیتراژ ویژه برنامه ماه سپید X جدیدترین اهنگ خدا بهنام صفوی X خواننده اهنگ تیتراز ماه سپید X دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام خدا X دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی خدا X دانلود آهنگ جدید خدا بهنام صفوی X دانلود اهنگ جدید خدا بهنام صفوی X متن آهنگ خدا بهنام صفوی X هواست به من بوده و هست اما یه وقتا هواسم ازت پرت میشه X پخش آنلاین اهنگ خدا بهنام صفوی X پخش انلاین آهنگ خدا بهنام صفوی X پخش انلاین اهنگ خدا بهنام صفوی

هواست به من بوده و هست اما

یه وقتا هواسم ازت پرت میشه

با این کـه تو خورشید و دادی به دنیا

یه وقتایی سردم ولی نه همیشه

مثه کـوه پشت منی هر دقیقه

به جز تو کسی تکیه گاهم نبوده

تو بالاتر از قله های زمینی

به تو فکر کردن شبیه صعوده

همین که هواست به من هست خوبه

همین خوبه کـه تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما

محالـه تو یک روز تنهام بزاری

همین که هواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما

محاله تو یک روز تنهام بزاری

روزایی که از زندگی سیر میشم

میشینم یه گوشه به یادت میفتم

تو میدونی که چی گذشته به حالم

من از حس و حالم به هیشکـی نگفتم

کی میدونه که من چقدر گریه کردم

فقط چشمه تو اشـک چشمامو دیده

نمیدونی اسمـه تو رو کـه میارم

چه حاله عجیبی به من دست میده

همین که هواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما

محاله تو یک روز تنهام بزاری

همین که هواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو منو دوست داری

همه میرن از زندگیه من اما

محاله تو یـک روز تنهام بزاری

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام خدا در نیوسانگ

دانلود آهنگ

منبع: نیوسانگ








برچسب ها اهنگ تیتراز ماه سپید اهنگ تیتراژ برنامه ماه سفید اهنگ تیتراژ برنامه ماه سپید اهنگ تیتراژ ماه سپید اهنگ جدید خدا بهنام صفوی تکس اهنگ خدا بهنام صفوی تکست آهنگ خدا بهنام صفوی تکست اهنگ خدا بهنام صفوی تیتراژ ویژه برنامه ماه سپید جدیدترین اهنگ خدا بهنام صفوی خواننده اهنگ تیتراز ماه سپید دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام خدا دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی خدا دانلود آهنگ جدید خدا بهنام صفوی دانلود اهنگ جدید خدا بهنام صفوی متن آهنگ خدا بهنام صفوی هواست به من بوده و هست اما یه وقتا هواسم ازت پرت میشه پخش آنلاین اهنگ خدا بهنام صفوی پخش انلاین آهنگ خدا بهنام صفوی پخش انلاین اهنگ خدا بهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو