دانلود آهنگ جدید بهنام بانی صد سال

Download New Music Behnam Bani Sad Sal

آهنگ جدید بهنام بانی بنام صد سال

صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه

دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه

ترانه و آهنگ:آصف آریا+تنظیم:حامد برادران

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی صد سال

 

متن آهنگ صد سال از بهنام بانی

بد شدی با من رفتی که چی شه تو نگفتی بری میمونه دلم پیشت

Bad shodi ba man rafti ke chi beshe to nagofti beri mimone delam pishet

فکر نمیکردم حست عادی شه بشه بارون چشام هوای دل ابری شه

Fekr nemikardam heset aadi she beshe baroon chesham havaye del abri she

صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه

Sad sal ye baram kasi mesle man ashegh nemishe

Doset daram chetor delet vasam tang nemishe

دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم

Doset daram akhe chera delam sang nemishe doset daram are doset daram

صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه

Sad sal ye baram kasi mesle man ashegh nemishe

Doset daram chetor delet vasam tang nemishe

دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم

Doset daram akhe chera delam sang nemishe doset daram are doset daram

ترانه آهنگ صد سال از بهنام بانی

بد شدی با من منه دیوونه منی که حالم بی تو داغونه

Bad shodi ba man mane divoone mani ke halam bi to daghoone

همه میگفتن پات نمیمونه دیدی پات موندم من دیوونه

Hame migoftan pat nemimoone didi pat mondam mane divoone

صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه

Sad sal ye baram kasi mesle man ashegh nemishe

Doset daram chetor delet vasam tang nemishe

دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم

Doset daram akhe chera delam sang nemishe doset daram are doset daram

صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه

Sad sal ye baram kasi mesle man ashegh nemishe

Doset daram chetor delet vasam tang nemishe

دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم

Doset daram akhe chera delam sang nemishe doset daram are doset daram