loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ چرا خراب کردی این حس خوبو,    دانلود اهنگ من نمیبخشمت از ملانی,    دانلود اهنگ ملانی نمیبخشمت,    متن ا

حسین بازدید : 373 شنبه 15 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ چرا خراب کردی این حس خوبو
,    دانلود اهنگ من نمیبخشمت از ملانی
,    دانلود اهنگ ملانی نمیبخشمت
,    متن اهنگ من نمیبخشمت ملانی
,    متن من نمیبخشمت ملانی
,    متن ملانی نمیبخشمت
,    دانلود اهنگ نمیبخشمت از پردیس
,    آکورد آهنگ من نمیبخشمت از ملانی
,    دانلود من نمیبخشمت ملانی

,   

من نمیبخشمت

چرا خراب کردی این حس خوبو

اصلا نمیفهممت

تو خون کردی عشق بینمونو

من واقعا سختمه

نمیتونم ببینمت کنار اون

نمیفهمی دارم میمیرم آسون

 

*درخواستی کاربران Net * - دانلود آهنگ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

... با سلام خدمت کاربر گرامی ... طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز ... خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی ... تو سایت بذاریم لطفا آهنگ های دیگه ای درخواست بدین

(این مطلب بدلیل اگاهی کاربران و عدم درخواست دوباره در سایت منتشر شد)

 







برچسب ها دانلود آهنگ چرا خراب کردی این حس خوبو دانلود اهنگ من نمیبخشمت از ملانی دانلود اهنگ ملانی نمیبخشمت متن اهنگ من نمیبخشمت ملانی متن من نمیبخشمت ملانی متن ملانی نمیبخشمت دانلود اهنگ نمیبخشمت از پردیس آکورد آهنگ من نمیبخشمت از ملانی دانلود من نمیبخشمت ملانی دانلود اهنگ من نمیبخشمت چرا خراب کردی این متن اهنگ نمیبخشمت ملانی دانلوداهنگ من نمیبخشمت ازملانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو