loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ چرا بخت من سیاست تو میدونی,    دانلود آهنگ زندون دل فریدون فروغی 320,    متن آهنگ زندون دل فریدون فروغی,    دانلود آهنگ عمر

حسین بازدید : 61 سه شنبه 11 دی 1397

,    دانلود آهنگ چرا بخت من سیاست تو میدونی
,    دانلود آهنگ زندون دل فریدون فروغی 320
,    متن آهنگ زندون دل فریدون فروغی
,    دانلود آهنگ عمریه غم تو دلم زندونیه فرزاد فرزین
,    فريدون فروغي نياز
,    دانلود اهنگ فریدون فروغی زمستون
,    آکورد زندون دل
,    فریدون فروغی آدمک
,    قمریه غم تو دلم زندونیه

,   

 

 


پشت این پنجره ها دل می گیره غم و غصه دلو تو می دونی

وقتی از بخت خودم حرف می زنم چشام اشک بارون می شه تو می دونی

عمری غم تو دلم زندونیه دل من زندون داره تو می دونی

هر چی بهش میگم تو آزادی دیگه میگه من دوست دارم تو می دونی

می خوام امشب با خودم شکوه کنم شکوه های دلم و تو می دونی

بگم ای خدا چرا بختم سیاست بخت من چرا سیاست تو می دونی

پنجره بسته میشه ، شب می رسه چشام آروم نداره تو می دونی

اگه امشب بگذره فردا می شه مگه فردا چی می شه تو می دونی

عمری غم تو دلم زندونیه دل من زندون داره تو می دونی

هر چی بهش میگم تو آزادی دیگه میگه من دوست دارم تو می دونی

http://new-song.ir

دانلود آهنگ کیفیت بالا با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ چرا بخت من سیاست تو میدونی دانلود آهنگ زندون دل فریدون فروغی 320 متن آهنگ زندون دل فریدون فروغی دانلود آهنگ عمریه غم تو دلم زندونیه فرزاد فرزین فريدون فروغي نياز دانلود اهنگ فریدون فروغی زمستون آکورد زندون دل فریدون فروغی آدمک قمریه غم تو دلم زندونیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو