loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ میدونم اما دلم اینو باور نداره,    دانلود آهنگ میدونم اما عارف,    دانلود اهنگ میدونم اما دلم عارف,    عارف میدونم اما دلم,

حسین بازدید : 847 پنجشنبه 06 دی 1397


,    دانلود آهنگ میدونم اما دلم اینو باور نداره
,    دانلود آهنگ میدونم اما عارف
,    دانلود اهنگ میدونم اما دلم عارف
,    عارف میدونم اما دلم
,    متن ترانه دلم باور نداره عارف
,    میدونم مثل همه توهم از من سیر میشی عارف

,   
,   

میدونم مثل همه تو هم از من سیر میشی از غم و غصه ی من یه روزی دلگیر میشی

این دوتا دست سپید که توی دست منه میدونم که عاقبت دستمو پس میزنه

میدونم اما دلم اینو باور نداره بس که ساده است دل من همیشه بد میاره

میدونم که عشق ما نمیمونه همیشه بین ما هر چی که هست یه روزی تموم میشه

میدونم که آسمون تو رو از من میگیره میدونم که عشق من توی قلبت میمیره

میدونم اما دلم اینو باور نداره بس که ساده است دل من پشت هم بد میاره

 

https://www.myeasymusic.ir

 

*درخواستی کاربران Net * - دانلود آهنگ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

... با سلام خدمت کاربر گرامی ... طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز ... خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی ... تو سایت بذاریم لطفا آهنگ های دیگه ای درخواست بدین

(این مطلب بدلیل اگاهی کاربران و عدم درخواست دوباره در سایت منتشر شد)

 







برچسب ها دانلود آهنگ میدونم اما دلم اینو باور نداره دانلود آهنگ میدونم اما عارف دانلود اهنگ میدونم اما دلم عارف عارف میدونم اما دلم متن ترانه دلم باور نداره عارف میدونم مثل همه توهم از من سیر میشی عارف
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو