loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ بی طاقتم از حسین منتظری,    دانلود اهنگ بی طاقت حسین منتظری,    حسین منتظری بی طاقتم,    اهنگ حسین منتظری یه دیوونه, &

حسین بازدید : 51 یکشنبه 02 دی 1397


,    دانلود آهنگ بی طاقتم از حسین منتظری
,    دانلود اهنگ بی طاقت حسین منتظری
,    حسین منتظری بی طاقتم
,    اهنگ حسین منتظری یه دیوونه
,    دانلود اهنگ حسین منتظری بخشیدم
,    دانلود اهنگ حسین منتظری اولین برخورد
,    حسین منتظری به عشق تو
,    دانلود اهنگ حسین منتظری عوض شدی
,    دانلود اهنگ حسین منتظری اخر نشد

,   

 

بی طاقتم به عشق تو منم که پرسه میزنم

نمیشه باورت که عاشقت منم

نیستیو عطر پیرهنت مونده هنوز رو تنم

بعد از تو میشینم هر دقیقه پای عکسات

هنوز تو گوشمه صداتو حرفات

تو فکرمه کی بعد من میزاره دست رو دستات

فقط امیدم به تو بستس بگو توهم حالمو داریم

عمری باهات خاطره ساختم کجایی موندم تو بی قراری

کاری میکنم همین آهنگ برسه به گوش تو این بار

هرکاری کردم تو نموندی تاثیر نداشت این همه اصرار

فقط امیدم به تو بستس بگو توهم حالمو داریم

عمری باهات خاطره ساختم کجایی موندم تو بی قراری

کاری میکنم همین آهنگ برسه به گوش تو این بار

هرکاری کردم تو نموندی تاثیر نداشت این همه اصرار

+++++++

چشای من هر روز به سمت در خیرست

شاید تو برگردی قلبم نره از دست

تمام حرفامو از ته دل گفتم

به من نگاه بنداز نزار که بیفتم

فقط امیدم به تو بستس بگو توهم حالمو داریم

عمری باهات خاطره ساختم کجایی موندم تو بی قراری

کاری میکنم همین آهنگ برسه به گوش تو این بار

هرکاری کردم تو نموندی تاثیر نداشت این همه اصرار

فقط امیدم به تو بستس بگو توهم حالمو داریم

عمری باهات خاطره ساختم کجایی موندم تو بی قراری

کاری میکنم همین آهنگ برسه به گوش تو این بار

هرکاری کردم تو نموندی تاثیر نداشت این همه اصرار

http://sakhamusic.ir/music-hossein-montazeri-bi-taghat/

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ بی طاقتم از حسین منتظری دانلود اهنگ بی طاقت حسین منتظری حسین منتظری بی طاقتم اهنگ حسین منتظری یه دیوونه دانلود اهنگ حسین منتظری بخشیدم دانلود اهنگ حسین منتظری اولین برخورد حسین منتظری به عشق تو دانلود اهنگ حسین منتظری عوض شدی دانلود اهنگ حسین منتظری اخر نشد دانلود آهنگ بی طاقت از حسین منتظری متن اهنگ بی طاقت از حسین منتظری حسین منتظری یه دیوونه حسین منتظری کلافه دانلود آهنگ بی طاقتم زندانیون زندانی ای خدا بی طاقتم دانلود آهنگ جدید حسین منتظری سقوط
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو