loading...

آهنگ گلچین

 مو میخوام دختر سبزه پوست تیرهدلم پیش دختر جنوبی گیرهبرای جنوب میمیرماز جنوب مو زن میگیرممیرم سمت شادگان خرمشهر وابادانمیگیرم یه دختر خاص مو میرم به بندر عباسبندرو با مردماش میکنم جونمو فداشجنوب

حسین بازدید : 73 پنجشنبه 29 آذر 1397

 مو میخوام دختر سبزه پوست تیره
دلم پیش دختر جنوبی گیره

برای جنوب میمیرم
از جنوب مو زن میگیرم
میرم سمت شادگان خرمشهر وابادان

میگیرم یه دختر خاص مو میرم به بندر عباس
بندرو با مردماش میکنم جونمو فداش


جنوب اون گرما هاش جون و زندگیم براش
بندرو با مردماش میکنم جونمو فداش
جنوب اون گرما هاش جون و زندگیم براش
بسه جونم کم بکن برام ناز
باما توراه بیا تویی دخت اهواز


دیگه بسه نمی خوام دربه دری
مو میخوام یه دختر صد بندری
دل مو اسیرسعره عاشق دخت تو شعره
میزنم حالا رو ترمز رسیدم به رام هرمز

بندرو با مردماش میکنم جونمو فداش
جنوب اون گرما هاش جون و زندگیم براش
بندرو با مردماش میکنم جونمو فداش
جنوب اون گرما هاش جون و زندگیم براش

دل مو داره میگیره عاشق بندر خمیره
که دلم براش میمیره همه حوریه بهشتی دزفولی و اندیمشکی
بهبهان.ایزه .برازجان.شوشتر و مسجد سلیمان

موفرفری و سیاه همشون مثل طلا
مو که جونمو میدم برای جنوبی ها
بندرو با مردماش میکنم جونمو فداش
جنوب اون گرما هاش جون و زندگیم براش
بندرو با مردماش میکنم جونمو فداش

جنوب اون گرما هاش جون و زندگیم براش

امید جهان
مو میخوام دختره سبزه پوست تیره
دلم پیش دختر جنوبی گیره
برای جنوب میمیرم از جنوب مو زن میگیرم
میرم سمت شادگان خرمشهر و ابادان
میگیرم یه دختر خاص مو میرم به بندر عباس
بندرو با مردماش میکنم جونمو فداش
جنوب اون گرما هاش جون و زندگیم براش
بندرو با مردماش میکنم جونمو فداش
جنوب اون گرما هاش جون و زندگیم براش







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو