loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ جدید گروه دکور,    دانلود فول البوم گروه دکور,    دانلود آهنگ با همیم از گروه دکور,    دانلود اهنگ باهم

حسین بازدید : 49 جمعه 09 آذر 1397


,   


,    دانلود آهنگ جدید گروه دکور
,    دانلود فول البوم گروه دکور
,    دانلود آهنگ با همیم از گروه دکور
,    دانلود اهنگ باهمیم گروه دکور
,    دانلود آهنگ زمین گرده گروه دکور
,    دکور بند
,    دانلود آهنگ تو میروی گروه دکور
,    دانلود آهنگ شهر عشق گروه دکور
,    گروه دکور شهر عشق

,   

متن آهنگ روزای ابری از گروه دکور

پرسه تو بارون با تو قشنگه
گریه ی ابرا با خنده ما با تو قشنگه
من حالی عجیب و حسی غریب و ازت میگیرم
با دیدن چشمات زنده میمونم برات میمیرم
من بی تو آروومم تو هم برام ستاره میشی
تو حال سرد و ساکتم دوباره میشی
من بی تو آروومم تو هم برام ستاره میشی
تو با منی حسی که باز دنباله داره میشی
تو روزای ابری پرسه تو بارون با تو قشنگه
گریه ی ابرا با خنده ما با تو قشنگه
من حالی عجیب و حسی غریب و ازت میگیرم
با دیدن چشمات زنده میمونم برات میمیرم
پرسه تو بارون با تو قشنگه
گریه ی ابرا با خنده ما با تو قشنگه
من حالی عجیب و حسی غریب و ازت میگیرم
با دیدن چشمات زنده میمونم برات میمیرم
من بی تو آروومم تو هم برام ستاره میشی
تو حال سرد و ساکتم ش؟ق دوباره میشی
من بی تو آروومم تو هم برام ستاره میشی
تو با منی حسی که باز دنباله داره میشی
تو روزای ابری پرسه تو بارون با تو قشنگه
گریه ی ابرا با خنده ما با تو قشنگه
من حالی عجیب و حسی غریب و ازت میگیرم
با دیدن چشمات زنده میمونم برات میمیرم

https://mokhtalefmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید گروه دکور دانلود فول البوم گروه دکور دانلود آهنگ با همیم از گروه دکور دانلود اهنگ باهمیم گروه دکور دانلود آهنگ زمین گرده گروه دکور دکور بند دانلود آهنگ تو میروی گروه دکور دانلود آهنگ شهر عشق گروه دکور گروه دکور شهر عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو