loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ ای جان فرزاد فرخ,    دانلود اهنگ ای جان فرزاد فرخ,    فرزاد فرخ هی تو,    آهنگ کامل ای جان فرزاد فرخ,    فرزاد

حسین بازدید : 45 جمعه 09 آذر 1397



,    متن آهنگ ای جان فرزاد فرخ
,    دانلود اهنگ ای جان فرزاد فرخ
,    فرزاد فرخ هی تو
,    آهنگ کامل ای جان فرزاد فرخ
,    فرزاد فرخ ای جان کامل
,    حس ناب فرزاد فرخ
,    اهنگ عاشقانه فرزاد فرخ
,    دانلود اهنگ فرزاد فرخ عاشقانه
,    متن اهنگ گل قرمز فرزاد فرخ

متن آهنگ ای جان فرزاد فرخ

بهارم نگاه کن چه عاشقانه ما دل بستیم
جهانم زیبا شد از آن زمان که ما پیوستیم پیوستیم
ماهم بخند با من این حسی که من به تو دارم نابست
تمامم به قلبت چه بی بهانه هی وابستست وابستست
با من تو بمان و بدان که جان من تویی دستم رو بگیر و بخند جهان من تویی
عاشق تر از این بشویم ای جان …

http://rozmusic.com







برچسب ها متن آهنگ ای جان فرزاد فرخ دانلود اهنگ ای جان فرزاد فرخ فرزاد فرخ هی تو آهنگ کامل ای جان فرزاد فرخ فرزاد فرخ ای جان کامل حس ناب فرزاد فرخ اهنگ عاشقانه فرزاد فرخ دانلود اهنگ فرزاد فرخ عاشقانه متن اهنگ گل قرمز فرزاد فرخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو