loading...

آهنگ گلچین

دلا امشب سفر دارم ، چه سودائی به سر دارمحکایت های پُر شرر دارم ، چه بزمی با تو تا سحر دارمبه پرواز آسمانِ عشق ، چه خوش رنگین بال و پَر دارمبه صحرای بی کرانِ عشق ، سفر های پُر خطر دارمنمی ترسم از فتنه

حسین بازدید : 133 شنبه 26 آبان 1397

دلا امشب سفر دارم ، چه سودائی به سر دارم

حکایت های پُر شرر دارم ، چه بزمی با تو تا سحر دارم

به پرواز آسمانِ عشق ، چه خوش رنگین بال و پَر دارم

به صحرای بی کرانِ عشق ، سفر های پُر خطر دارم

نمی ترسم از فتنه ی طوفان ، دلی چون دریای خزر دارم



به بی تابی قلب عاشق را ، پیامی از شمس و قمر دارم

دلا امشب سفر دارم ، چه سودائی به سر دارم

حکایت های پُر شرر دارم ، چه بزمی با تو تا سحر دارم

من امشب با خدای خود مناجاتی دگر دارم

نیایش ها به درگاه اش ، از این شور و شرر دارم

ز لطف بی کرانِ او ، تشکر ها کنم اما ؛

شکایت ها به درگاه اش ز سودای بشر دارم

نمی ترسم از فتنه ی طوفان ، دلی چون دریای خزر دارم

به بی تابی قلب عاشق را ، پیامی از شمس و قمر دارم

دلا امشب سفر دارم ، چه سودائی به سر دارم

حکایت های پُر شرر دارم ، چه بزمی با تو تا سحر دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو