loading...

آهنگ گلچین

نشون همه دادی چرا خونه ما رو پر از ولوله کردی تو کاشونه ما رو دل ویرون شده ام رو تو رو دست من گذاشتی تو که اونجور یه زمونی دوسم میداشتی  تو این خونه خالی پر از بوی شرابه ... چنین مست و خرابه

حسین بازدید : 17 چهارشنبه 23 آبان 1397

نشون همه دادی چرا خونه ما رو

پر از ولوله کردی تو کاشونه ما رو

دل ویرون شده ام رو تو رو دست من گذاشتی

تو که اونجور یه زمونی دوسم میداشتی

 

تو این خونه خالی پر از بوی شرابه

... چنین مست و خرابه

دل ویرون شده ام رو تو رو دست من گذاشتی

تو که اونجور یه زمونی دوسم میداشتی

http://mybehtaraneh.ir

 

آه دیگه سیر از همه جا شدم .. خلق خدا در این خونه ببندم

دیگه وقتی مست میشم به موی سفید خود توی آینه میخندم

آه دیگه سیر از همه جا شدم .. خلق خدا در این خونه ببندم

دیگه وقتی مست میشم به موی سفید خود توی آینه میخندم

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو