loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم,دانلود رایگان اهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم,متن آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه

حسین بازدید : 17 سه شنبه 08 آبان 1397

دانلود آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم,دانلود رایگان اهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم,متن آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم,کد آوای انتظار همراه اول تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم,دانلود آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم,دانلود آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم,اکورد آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم,

متن آهنگ جدید امو باند بنام سخت بود :

روزام میگذشت پشت هم مثل هم
یه دنیا حرف تو دلم تنها با خودم
نبود پیشم کسی جز خودم جز خدا
این حس تنهایی که نشد ازم جدا
تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم
نمیدونستم چی میخوام بهش بگم
اونی که اومد و دلم رو برد با خودش
تموم زندگی باهاش عوض شدش
نمیدونستم که چی درسته چی غلط
یه حسی بهم میگفت که اونو میخوامش فقط
همون که میگفت تنهات نمیذارم تنهام
گذاشت تا اینکه فهمید دوسش دارم
سخت بود باور اینکه دیگه نیست پیشم و رفت زود
اونی که یادگار ازش فقط یه زخم موند
رو قلب من فقط یه زخم موند
ای کاش حسی که من بهش دارم اونم بهم داشت
شاید الان پیشم بود و تنهام نمیذاشت
شاید که تنهام نمیذاشت

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امو باند بنام سخت بود

♫♫♫♫♫♫

قبل اون دلم پر بود از این دنیا و آدماش
اومد و یه کاری کرد که آروم شدم باهاش
حیف که این خوشی دووم نداشت
حیف رفت و تنهام گذاشت
سخت بود باور اینکه دیگه نیست پیشم و رفت زود
اونی که یادگار ازش فقط یه زخم موند
رو قلب من فقط یه زخم موند
ای کاش حسی که من بهش دارم اونم بهم داشت
شاید الان پیشم بود و تنهام نمیذاشت
شاید که تنهام نمیذاشت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امو باند بنام سخت بود

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امو باند بنام سخت بود

 







برچسب ها دانلود آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم دانلود رایگان اهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم متن آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم کد آوای انتظار همراه اول تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم دانلود آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم دانلود آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم ریمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم اکورد آهنگ تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو