loading...

آهنگ گلچین

اهنگ چرا هیچ وقت نمیفهمی هیچیاز تنهایی من منم و این چهارتا دیواردو تا عکس تو یه سیگارهمیشه چشمای خیسم به در اتاق میمونهکه شاید یه روز بیای و نگیره دلم بهونههمیشه چشمای خیسم همیشه چشمای خیسم به در اتاق

حسین بازدید : 1225 سه شنبه 08 آبان 1397

اهنگ چرا هیچ وقت نمیفهمی هیچی
از تنهایی من منم و این چهارتا دیوار
دو تا عکس تو یه سیگار
همیشه چشمای خیسم به در اتاق میمونه
که شاید یه روز بیای و نگیره دلم بهونه
همیشه چشمای خیسم
همیشه چشمای خیسم به در اتاق میمونه
که شاید یه روز بیای و نگیره دلم بهونه
چی شده گریه کردنات کی شده همدم شبات
به من بگو چی شنیدی که از من تو بدت میاد




 

*درخواستی کاربران Net *

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ                       

دنبال این آهنگ هستیم فعلا پیدا نشده اگه کسی داره برامون ارسال کنه

برای درخواست آهنگهای دیگر به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930            

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ







برچسب ها اهنگ چرا هیچ وقت نمیفهمی هیچی از تنهایی من منم و این چهارتا دیوار دو تا عکس تو یه سیگار همیشه چشمای خیسم به در اتاق میمونه که شاید یه روز بیای و نگیره دلم بهونه همیشه چشمای خیسم چی شده گریه کردنات کی شده همدم شبات به من بگو چی شنیدی که از من تو بدت میاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو