loading...

آهنگ گلچین

ببخش اگه می بینم هر دفه بهت خوبی میکنم میشه بر عکسش ببخشید اگه قلبم می تپه برات و نمیکنی حتی بم اصلا فکر ببخشید اگه میگم برگرد بیب چون از وقتی رفتی اوضاع میشه بد تر هی ببخشید

حسین بازدید : 17 پنجشنبه 03 آبان 1397

ببخش اگه می بینم هر دفه بهت خوبی میکنم میشه بر عکسش ببخشید اگه قلبم می تپه برات و نمیکنی حتی بم اصلا فکر ببخشید اگه میگم برگرد بیب چون از وقتی رفتی اوضاع میشه بد تر هی ببخشید با بقیه گرمم خیلی نیستی بغلم اگه گاهی سردم شه ببخشید من زیاد دورت گشتم سرت گیج رفت گمم کردی گمت کردم ببخشید اگه دلت پره از من بازی کردیم باهم با مهره شطرنج الان مافاصله مون دو متره از همهولی بکش دیگه دور من خط بکش دور من خط دانلود آهنگ ببخش اگه می بینم هر دفه بهت خوبی میکنم میشه بر عکسش دانلود اهنگ ببخش اگه میبینم هردفه بهت خوبی میکنم میشه برعکس حیف ببخش اگه میبینم هر دفعه بهت خوبی میکنم میشه برعکسش دانلود اهنگ ببخش اگه میبینم هردفه بهت خوبی میکنم میشه برعکس حیف ببخشید اگه قلبم میتپه برات دانلود اهنگ ببخشید اگه قلبم میتپه براتببخشید اگه قلبم میتپه برات ببخشید من زیادی دورت گشتم دانلود اهنگ ببخشید من زیادی دورت گشتم سرت گیج رف گمم کردی گمت کردم ببخشید من زیادی دورت گشتم سرت گیج رفت گمم کردی گمت کردم ببخشید اگه دلت پره از من

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این آهنگ در آرشیو ما موجوده 

برای درخواست آهنگ به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو