loading...

آهنگ گلچین

آهنگ یک نفر میاد محمد حشمتییک نفر میاد که من منتظر دیدنشمیک نفر میاد که من تشنه بوییدنشمیک نفر میاد که من منتظر دیدنشمیک نفر میاد که من تشنه بوییدنشممثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومدهتن اون شعرای عاشقان

حسین بازدید : 49 سه شنبه 01 آبان 1397

آهنگ یک نفر میاد محمد حشمتی

یک نفر میاد که من منتظر دیدنشم
یک نفر میاد که من تشنه بوییدنشم
یک نفر میاد که من منتظر دیدنشم
یک نفر میاد که من تشنه بوییدنشم
مثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومده
تن اون شعرای عاشقانه گفتن بلده


مثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومده
تن اون شعرای عاشقانه گفتن بلده

خالی سفرمونو پر از شقایق میکنه
واسه موجهای سیاه دستاشو قایق میکنه 
خالی سفرمونو پر از شقایق میکنه
واسه موجهای سیاه دستاشو قایق میکنه 
نکنه یه وقت نیاد صداش به دادم نرسه
آینه ها سیاه بشه کور بشه چشم ستاره



مثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومده
تن اون شعرای عاشقانه گفتن بلده
مثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومده
تن اون شعرای عاشقانه گفتن بلده

همیشه غایب من زخمامو مرحم میذاره
همیشه غایب من گریه هامو دوست نداره
نکنه یه وقت نیاد صداش به دادم نرسه
آینه ها سیاه بشه کور بشه چشم ستاره
مثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومده
تن اون شعرای عاشقانه گفتن بلده
مثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومده
تن اون شعرای عاشقانه گفتن بلده







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو